הפרסום הטוב ביותר שנותן תמורה להשקעה

האינטרנט הוא לא פתרון למותגים שרוצים להנכיח את עצמם למשך זמן רב וליצור הרגלים אצל הלקוחות שלהם. יש דרכים טובות מפרסומות ומבאנרים שנעלמים מאחורי חוסמי פרסומות ואם אתם רוצים להיזכר באמת ולהפיץ את המותג שלכם, למה לא להגיע ללקוחות לא בעולם הווירטואלי, אלא במציאות ממש? כשאתם מדפיסים את הלוגו והסלוגן שלכם על מוצרי קידום מכירות אתם משיגים הרבה יותר פרסום לאורך זמן יחסית להשקעה שלכם. בישראל אפשר ליהנות מקידום מכירות מוצלח מאוד אם בוחרים מוצרי קיץ ממותגים שכולם מסתובבים אתם בכל מקום והלוגו שלכם מגיע למקומות שאינטרנט בוודאי לא נמצא בהם, כמו חוף הים.

מה כדאי למתג?

המוצרים הממותגים הטובים ביותר לקידום הם אלה שעושים בהם הכי הרבה שימוש והם נחשבים פופולריים בגלל האיכות והפונקציונליות שלהם. מבחינת איכות טובה באמת, מוצרים שמחזיקים מעמד כמו מוצרי ספורט או מוצרי קיץ כמו בקבוקים ממותגים מאיכות מעולה נשארים המון זמן עם הקהל שלכם. הם יכולים להשתמש בהם במכון הכושר או בפעילויות ספורט, בטיולים או במקומות עבודה, ברחוב ובנסיעות, בבית ובכל מקום למעשה שבו רוצים לקחת אתכם שתייה קרה או חמה והבקבוק האישי שלהם נמצא אצלם תמיד. היום זה הרבה יותר מקובל להשתמש בבקבוקים כאלה ולכן רוב הסיכויים שאם תחלקו אותם הם יזכו לביקוש גבוה, והלוגו שלכם יגיע אתם לכל מקום.

במקום חד"פ

המגמה הירוקה והרצון לשמור על הסביבה מוביל לכך שיש עוד ועוד אנשים שישמחו לקבל כלים בני קיימה במקום שיצטרכו להשתמש בכלים חד"פ. חשבו על הלוגו של החברה שלכם שמייצרת מוצרים לילדים ומחלקת במתנה בקבוקים ממותגים שאפשר להביא לגן או לבית הספר. היום לוקחים בקבוקים כאלה גם לעבודה ולאוניברסיטה במקום לזהם את הסביבה בבקבוקים חד"פ ולכן יש לכם יותר סיכוי גם לזכות באהדה של לקוחות על ההתחשבות שלכם בסביבה. זה בוודאי יועיל לראות בקבוק שלכם עם לוגו וסלוגן של החברה שלכם על מוצר נחשב כזה שיש לו ערך סביבתי וחינוכי.

איזה בקבוק לבחור?

ככל שהבקבוק שתבחרו למתג יהיה איכותי יותר הוא יהיה רב שימושי ומוערך יותר על ידי הלקוחות שלכם. המבחר נע בין בקבוקי פלסטיק ונירוסטה ואלומיניום, לבחירתכם. ההדפסה עליהם חייבת להיות איכותית כמובן ועמידה לפגעי הזמן, אבל חשוב לבחור גם במוצר שמצדיק את הערך של החברה שלכם ומשקף גם את האיכות של המוצרים שאתם מוכרים לקהל. מוצרי קיץ ממותגים הם בדרך כלל מוצרים שכיף להדפיס עליהם ולהסתובב איתם והבחירה שלכם יכולה להוסיף לכם לקוחות רבים בקלות.