הליכון חשמלי לירידה במשקל

אז הגיע הזמן להתחיל להוריד במשקל, לאמץ דיאטה חדשה, ולהתחיל בפעילות גופנית מסודרת. אל תקפצו מעל הפופיק, כי מי שמתחיל בכל הכוח עלול לפרוש מהר מדי. כושר גופני וירידה במשקל צועדים יד ביד, והדרך לעשות זאת היא על הליכון חשמלי, במתינות, במודעות, ועם מעקב מתמיד אחרי ההתקדמות שלכם.

ירידה במשקל היא לא תמיד רק עניין של כיף, אלא באמת עניין בריאותי חשוב. הרבה מאוד ישראלים סובלים ממשקל עודף ברמה שתגרום להם סכנה לבריאות, בזמן אמת או בחלוף השנים. אם גם אתם מתחילים לעלות במשקל או שכבר עליתם מעבר למשקל הרצוי לגובה ולגיל שלכם, הרי כדאי לשקול לחיוב לרכוש הליכון חשמלי משלכם.

תוכן עניינים

האפשרויות עם הליכון חשמלי 

הליכון חשמלי ביתי פותח בפניכם מגוון אפשרויות לכושר גופני ולירידה הדרגתית ובטוחה במשקל:

  1. צעידה נינוחה – התחלה טובה גם למי שיש לו היסטוריה על הליכון חשמלי, שכן תמיד טוב להתחיל בחימום. הצעידה הנינוחה מרחיבה את כלי הדם ומאפשרת זרימת דם וחומרים חיוניים במפרקים ובגוף, ומכינה אתכם לפעילות אינטנסיבית יותר, באותו האימון או בעתיד לבוא.
  2. ג'וגינג – ריצה קלה וברמות עצימות משתנות, מתאים למי שכבר בנה כושר בסיסי והכרות עם המכשיר, בכדי להתחיל ולשרוף יותר קלוריות ולשפר את סיבולת לב הריאה שלכם.
  3. ריצה – ריצה היא צעדים בהם שתי הרגליים באוויר במקביל, מה שלא יתרחש בג'וגינג וגם לא בהליכה. זה מתאים למי שכבר מכיר את המכשיר, שיפר את הסיבולת שלו מעט, ומוכן להתחיל לעבוד עם דופק גבוה יותר ושריפת קלוריות מיטבית.

ומה עם תזונה?

נכון, הדיאטה שלכם חשובה לא פחות מהכושר הגופני, ועבודה על מסלול ריצה ביתי היא רק חלק מהנתיב לירידה במשקל. אימון יומיומי על ההליכון החשמלי שלכם יעודד שריפת קלוריות, אך עימה הוא עלול לעודד עלייה ברעב. שימו לב שאתם אוכלים אחרי הריצה, אך לא מייד אחריה. הקפידו לאכול ארוחה בריאה ובנינוחות גבוהה, בכדי לספק לגוף את החומרים שהוא צריך בכדי להתאושש מהריצה, אך מבלי לייצר מצב של אכילת יתר.

המזון שאתם צורכים לאחר ריצה על הליכון חשמלי, ובכלל לאחר פעילות גופנית, חייב להיות איכותי, להתאים לתפריט הדיאטה שלכם, ולהיות חף לחלוטין ממזונות קשים לעיכול ומזונות שאינם בריאים.