הכירו את Job & Joy – מתחם פרטי לאירועים עסקיים

לא פעם מחפשים בבית העסק רעיון למקום מתאים בו ניתן לערוך אירוע עסקי מרשים. בשלב זה ניצבים עורכי האירוע מול צורך לאתר מקום מוצלח בו אפשר יהיה לערוך את האירוע בהתאם לצורך ולמטרה. כאשר מטרת העל היא להצליח להביא את העובדים לאווירה הרצויה ולתחושה נעימה ומרעננת. את זה בדיוק תוכלו למצוא במתחם Job and Joy – המתחם הפרטי של אריק וסמדר גלבוע. כאן בחצר הבית תוכלו לערוך אירוע באווירה מיוחדת ונעימה במיוחד.

עיצוב מושקע וחשיבה על כל הפרטים הקטנים

חצר הבית של בני הזוג גלבוע זה לא עניין שגרתי שתוכלו לפגוש עוד כאלו בסביבתכם הקרובה או הרחוקה. מדובר על חצר מושקעת ומטופחת במיוחד, כזו שנועדה לשמש כמקום מופלא עבור עריכת אירועים פרטיים באווירה טבעית ונעימה ביותר. את כל הידע המקצועי של בני הזוג בתחומי העיצוב, הקולינריה, ניהול ואומנות הם משקיעים בעיצוב חצר ביתם. כאשר המטרה שניצבת מול עיניהם היא להציע מקום מופלא בו ניתן לערוך אירועים מיוחדים באווירה קסומה ומחוברת לטבע. ואכן, עורכי האירועים שכבר נכחו במקום כמו גם כל המשתתפים באירוע יודעים לספר על מקום מיוחד ועל חוויה ייחודית שאי אפשר למצוא כמוה במקומות אחרים.

האם זה מתאים לאירוע שלנו?

אם אתם מבררים על מקום מוצלח לעריכת אירוע בהחלט ייתכן והמקום המושקע הזה יוכל לענות על הצורך שלכם (ראו כאן). Job & Joy יוכל לשמש גם אתכם ולהיות המקום הנכון והמתאים ביותר לעריכת האירוע שלכם. במקום תוכלו להתרפק על הטבע ועל האוויר הירוק שנושב במקום. תיהנו מפינות ישיבה מעוצבות לצד צמחים פורחים ואביזרי נוי  ועיצוב שמשלימים את האווירה. אם אתם רוצים למצוא מקום לאירוע שיהיה מושלם, אם חשוב לכם להפתיע את המשתתפים ולחוות יחד איתם חוויה מעצימה וייחודית זה המקום שלכם. כאן תוכלו ליהנות מכל הטוב, הירוק, האווירה והנעימות ששוררים ולרתום את כל אלו להצלחה של האירוע שלכם.

המקום לאירועים מוצלחים

זה המקום המומלץ בו תוכלו גם אתם לערוך אירוע עסקי מוצלח באווירה נפלאה. אז למה אתם מחכים?