הילה בלאן – מעצבת מוצר רב תחומית

הילה בלאן עוסקת בתור מעצבת מוצר רב תחומית, תוך כדי שהיא מציעה שירות של אפיון מוצרים דיגיטליים בין היתר. העידן הדיגיטלי שינה את הדרך שבה אנשים צורכים מוצרים. כדי לעמוד בקצב השינוי הזה, חברות צריכות להבין את הלקוחות שלהן ואת הצרכים שלהן.

אפיון הוא תהליך של הבנת הלקוח ושוק היעד של המוצר, שיכול לסייע בקבלת החלטות לגבי עיצוב, שיווק, תמחור וכו'. כדי לאפיין מוצר צריך לדעת מה הוא עושה ולמי הוא מיועד. עליכם לשים דגש מרכזי על בחירה של איש מקצוע שיודע לעשות את העבודה הזו כראוי, בדיוק כמו הילה בלאן.

אפיון נכון של צורכי הלקוח על ידי הילה בלאן

למוצרים הדיגיטליים שאנו רואים ומשתמשים בהם על בסיס יומי יש הרבה הבדלים מאלה שהיו זמינים בעבר. ראינו שינוי משמעותי באופן שבו מוצרים דיגיטליים מתוכננים ומפותחים. ההבדל העיקרי בין שני סוגי המוצרים הללו הוא שמוצרים דיגיטליים מיוצרים לצריכה ולא לייצור.

אפיון הוא תהליך של הבנת מוצר על ידי זיהוי תכונות המפתח שלו, חוזקות וחולשות. ניתן להשתמש באפיון בדרכים רבות ושונות כדי לעזור לחברות להבין טוב יותר את המוצרים שלהן. זה יכול לשמש כדי לעזור להם להחליט אילו תכונות לכלול או לאילו שווקים הם מכוונים. אם אתם רוצים לאפיין את המוצר שלכם, אתם מוזמנים לעשות את זה עם הילה בלאן.

חווית משתמש אופטימלית בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, חברות תמיד מחפשות דרכים ליצור חווית לקוח מותאמת אישית יותר. אחת הדרכים היא באמצעות התאמה אישית של מוצרים דיגיטליים. 

אפיון של מוצרים דיגיטליים מתייחס לתהליך של תיאור מוצר או שירות ותכונותיו.

תהליך האפיון יכול להיעשות בשתי דרכים שונות:

1) על ידי שימוש במוצר עצמו

2) באמצעות מידע מהחברה שייצרה אותו

מוצרים דיגיטליים מאופיינים בשתי השיטות הללו, אך הם מסתמכים בעיקר על מידע מהחברה המייצרת אותם. לדוגמה, אתר אינטרנט מאופיין כאשר הוא נדון בהקשר עם אתרים אחרים בפוסט או מאמר בבלוג. אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם הילה בלאן על מנת להבין כבר בזמן הקרוב כיצד תוכלו להתחיל בתהליך האפיון.