ד"ר אלכס קנטרובסקי

לא מעט אנשים, נשים וגברים, נדרשים לעבור טיפולים בכלי הדם. בין אם זה בגלל סתימות בורידים אשר גומות לדליות באזור הרגליים ובין אם זה אומר שצריך להעלים ורידים ונימים או לטפל בבעיות עורקים.

לשמחתם של כל מי שמעוניין וזקוק לטיפולים מסוג זה, יש בישראל מגוון רחב של רופאים אשר מתמחים בכך, והם עובדים בקופות החולים השונות וכן מקבלים באופן פרטי דרך ביטוחי בריאות של חברות שונות. אחד מהרופאים המובילים בישראל בתחום זה הוא ד"ר אלכסנדר קנטרובסקי.

ד"ר אלכס קנטרובסקי, הוא מומחה בתחום הסרת ורידים בולטים ברגליים ובידיים, עם ניסיון עשיר בתחום. אצלו אפשר ליהנות מכל שיטות הטיפול המתקדמות ביותר, מה שמאפשר ליהנות מטיפול אופטימאלי לפתרון הבעיה. בין היתר הוא מבצע טיפולים באמצעות טכנולוגיות זעירות עם רמה מינימלית של פולשניות, וכן בשיטות נוספות. ניתן לבצע טיפולים נוספים אצל ד"ר קנטרובסקי, בהתאם לאבחון שלו ובהתאם לצורך.

כשאנחנו בוחרים רופא אצלו אנחנו רוצים לעבור טיפול, אנחנו חייבים למצוא מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו, מישהו שאנחנו יכולים לקבל ממנו את כל האמצעים הנדרשים על מנת לבצע טיפול נכון, כך שהבעיה תיפתר באופן מלא ככל שניתן. מן הסתם, אנחנו צריכים לבחור ברופא שאנחנו יכולים לסמוך על שיקול הדעת שלו ועל יכולת האבחון והטיפול המהירים שלו. אנחנו לא יכולים להמתין עם זה, על מנת שהמצב של יחמיר. זה נכון בכל סיטואציה ובוודאי במקרים של בעיות בכלי דם, אשר עלולות לגרום לבעיות קשות יותר באספקטים שונים.

ד"ר אלכס קנטרובסקי

תהליך הבחירה חייב להתבצע על פי מאפיינים מסוימים, החל ממאפיינים שקשורים לעצם הבעיה, עצם אופי הטיפול, ועוד. אנחנו צריכים לבחור ברופא זמין ונגיש, רופא שאנחנו יכולים להגיע אליו פיזית או בדרכים אחרות בצורה מהירה וישירה. כמובן שזה צריך להיות רופא מעודכן בכל הטכנולוגיות והטיפולים האופטימאליים.

לפני סיום חשוב להבהיר, ד"ר קנטרובסקי מציע לנו רזומה מאוד מרשים אשר בא לידי ביטוי במגע ישיר ובטיפול בנו. לכן אם אנחנו צריכים לעבור טיפולים בכלי הדם ברגליים ובידיים, הוא האיש המתאים ביותר לטפל בנו.

לעוד מידע אודות ד"ר אלכס קנטרובסקי, הכנסו לאתר http://www.drkantarovsky.co.il/