גלה את קסם מלון רפאל ראשון לציון

מהכנסת הגלריות ועד החופים: חוויות במלון רפאל בראשון לציון

כשהשמש זורחת מעל העיר הים-תיכונית הראשונה בארץ, וכל מה שמתחיל להגיע לעיניים זה גלים כחולים ומלון רפאל שמתנשא בגרסה הכי טרנדית שלו, אפשר באמת להבין למה המקום הזה הפך לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים והזרים כאחד. אז אם אתם מסתובבים בראשון לציון עם סקרנות למקומות חדשים, או שפשוט צריכים מקום להתמקד בו על מנת להשלים את התנומה שלכם אחרי יום ארוך, אתם חוגגים ברמה גבוהה!

מה מיוחד במלון רפאל?

כשהמלון מתהדר בוויבים של אופנת בריאות ויוקרה, אתם חייבים לדעת מה בדיוק מחכה לכם. לא מדובר רק בבניין מקסים על חוף הים. מדובר כאן על חלל שנשקף ממנו נוף מדהים, שירותים ייחודיים, ומסעדות מעוררות תיאבון שיגרמו לכם לחשוב האם כדאי להזמין מנה של דג או עוד קוקטייל.

1. האדריכלות – התחתנה עם הים

אחת התכנים המיוחדות במלון רפאל היא האדריכלות המודרנית שמשלבת עיצוב יוקרתי עם אלמנטים מקומיים. המקום מציע לאורחים שלו תחושה של בית קיץ, עם מרפסות הפונות לים. ואם אתם במצב רוח של חגיגה, תשתה פה את השייק במרפסת עם נוף לזריחה!

2. אוכל ששוכח להיסגר במקרר

האם אי פעם ניסיתם מנה ששינתה את חייכם? נכון, קבב צמחוני מעולם לא היה מהפכני, אבל מאוד קשה להתנגד לטעום מנה דשנה במסעדת המלון. בוקר של פנקייקים, צהריים של סלטים טריים וערב מלא בסטייקי עגל – המלון מגיש שפע של טעמים שנראה כאילו טסו ונסעו מסביב לעולם.

  • בוקר: פנקייקים מפנקים עם אגסים מקורמלים.
  • צהריים: סלטים טריים עם תיבול שעושה נעים בלב.
  • ערב: בשרים על האש שמשאיר את האנשים לרצות עוד 'תוספת'.

מה אפשר לעשות במלון רפאל?

3. ספא – כל מה שצריך הוא גישה ו.. חצאית!

רוצים להתפנק? המלון מציע ספא שלא תשכחו במהרה, עם טיפולי מסאג' שמטריפים אותך לתוך אולימפוס המנוחה. תהיו מוכנים לשכוח מהדאגות, להתמכר לשמנים, ולאכול שוקולדים בין הפסקות הטיפולים. ולא, לא תצטרכו לבחור בין טיפולי פנים למסאג', אנחנו לא כאן בשביל זה!

4. פעילויות עם חיוך

למלון רפאל יש סקאלה רחבה של פעילויות שיגרמו לכם לחייך. החל משיעורי יוגה על הגג ועד סדנאות קומדיה. נכון, אף אחד לא הבטיח לכם שאם תצחקו לא יפלו לכם חפצים מהשולחן, אבל לפחות תשלפו את החיוך החוצה. זה יכול להיות טיפול טוב לגופו של אדם!

שאלות נפוצות על מלון רפאל:

  • מה צריך להביא למלון? – תביאו את עצמכם, בגדים נוחים וכמובן מצלמה!
  • האם יש חניה במקום? – כן, יש חניה מסודרת לעורכים שמגיעים ברכב.
  • מה שעות האוכל? – ארוחות הבוקר מוגשות עד 11:00, פשוט תפנקו את עצמכם!
  • אם אני בא עם ילדים, יש אטרקציות? – כמובן, הבריכה והחוף כאן בשבילם!
  • האם המלון ניתן להשכרה לאירועים? – בהחלט, המקום אידיאלי לאירועים מרגשים!

למה כדאי לבחור במלון רפאל?

בסופו של דבר, הבחירה במלון רפאל בראשון לציון היא הרבה יותר מרק הזמנה רנדומלית. עטופים באווירה ייחודית, נותנים לכם את התחושה שאתם נופלים בתוך פיסת גן עדן ממש. מתן שירות מעולה, חברים כמאמנים ממדריך, מרחבים מסבירי פנים ואוכל שלא ייתן לכם לחזור הביתה לקצב נורמטיבי. במילה אחת – חוויה.

וכאמור, אם קיבלתם פיסת מידע מעניינת שתגרום לכם לחזור שוב למקום, פשוט תרצו לחזור לעוד. אז מה עושים עכשיו? פשוט תקפצו למלון רפאל, תפתחו את הלב והמוח לתהיות היכן ניתן להזמין פנקייקים בשעת קיץ וגם לא תצטרכו להרגיש אשמים כאשר תקפצו לבריכה – אז שתו עד הסוף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *