גיוס אשראי לעסקים בצורה חכמה

הקמת עסק היא רק הצעד הראשון שאתם עושים. לפני כן, ורצוי מאוד שלא אחר כך, יש לתכנן את ההון העצמי שלכם ואת המקורות שמהם תגייסו אשראי לעסק. יש כמה וכמה מקורות כאלה בישראל, כאשר ברור מאליו שהמקור הטוב ביותר הוא ההון העצמי. למידע נוסף על גיוס אשראי לעסקים.

אם יש לכם כסף עודף משלכם ואינכם מסכנים משכנתא או פנסיה, עדיף להשתמש ולהתארגן בעסק שלכם בהתאם להון העצמי שלכם. את ההתרחבות עושים כאשר אתם כבר מבססים יורת את הפעילות העסקית שלכם ורוצים לקחת אשראי. כמובן שעדיף להישען במקרה כזה על נתונים טובים של פעילות עסקית, משום שאז זה גם משרת אתכם כאשר אתם מבקשים אשראי לעסקים שלכם. במקרים כאלה בודקים עד כמה אתם מממשים את הפוטנציאל העסקי שלכם ובונים לכם תחזית. כך תדעו גם אמה ריבית ועמלות לשמו אם תפנו למקורות המסורתיים של מימון לעסקים כמו הבנקים.

גיוס אשראי לעסקים ממקורות שונים

יש היום תרבות עסקית מובהקת בישראל ויש היום פעילות כלכלית ענפה שמובילים אותה העסקים הקטנים והבינוניים. משום כך, ברור למה התפתחו גם גופים שונים שמעוניינים לקחת חלק במימון ולהרוויח בעצמם, ותוך כדי כך לעודד אתכם להתרחב ולהגדיל את מחזור הרווחים שלכם. אשראי לעסקים לוקחים בכמה מקרים ובכל מקרה הוא זה שעוזר לכם להמשיך לפעול.

בין אם תרצו להתרחב או בין אם נקלעתם למשבר כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטתכם אבל אתם בעלי פוטנציאל שיקום והחזרה לדרך המלך, כל גוף אשראי ישמח להעניק לכם מימון לעסקים. שני המקורות העיקריים הם בנקאיים, כאמור, וחוץ בנקאיים. בגזרת הבנקים אנחנו כבר יודעים שמדובר בעמלות וריביות לא נוחות כלל, ולכן מומלץ לבדוק גם את הגופים החוץ בנקאיים. הבירוקרטיה בהם רבה יותר ויש לקחת זאת בחשבון.

גיוס אשראי לעסק ממקורות שונים

אם העסק שלכם עובד בצורה יציבה וללא בעיות מיוחדות ואתם יכולים להציג הוכחות לכך, תוכלו לקבל אשראי לעסקים גם מחברות האשראי, הלוואה מהירה מהבנק שלכם אפילו. אתם מוזמנים עם זאת לערוך סקר שווקים ולנסות לקבל תנאים טובים יותר מהבנק שלכם או מחברת האשראי.

זה תלוי בטיב האשראי שלכם ועד כמה אתם נחשבים ללקוחות טובים וכך תדעו כמה ריבית תשלמו ואילו ביטחונות תצטרכו להציג. מימון נוסף לעסקים אפשר לקבל על ידי ניכיון צ'קים דחויים של הלקוחות היציבים שלכם, שאותם אתם מוסרים לחברה חוקית הפועלת לפי רישיון, ומקבלים את המזומן מבלי לחכות לתאריך הפירעון. זה מתאים במיוחד למי שזקוק לתזרים מזומנים לתשלום התחייבויות ולספקים.

מימון העסק

יש מקורות מימון כמו הלוואות בערבות המדינה, כך שתוכלו לגשת למסלול הזה שבו תשלמו ריבית מופחתת ולמשך זמן ארוך בלי ערבונות. זה מתאים למי שיש לו תכנית לטווח ארוך ויכול להציג אותה. בכל מקרה, זה כרוך בפרוצדורות של קרנות סיוע שקיבלו הרשאה לכך מהמדינה. גיוס אשראי לעסק יכול להיות גם בעזרת גופי מימון פרטיים שלהם יש דרישות פחות מחמירות מהבנקים אבל ריבית גבוהה, וכדאי לבדוק מה הם מציעים לכם במסלולים הייחודיים שלהם.