גיבוי העסק באמצעות disaster recovery

אתם יודעים מה מאפשר לארצות הברית להיות למעשה מעצמת העל היחידה בעולם? מה מבדיל בין חברות כמו אפל, גוגל ומייקרוסופט ובין חברות שאיש לא שמע על שמן ואשר נסגרות באותה מהירות שבה הן נפתחות? אם כן ההבדל המהותי בין עסק מצליח או מדינה חזקה זה השימוש שאותה מדינה עושה במידע. ידע הוא כוח ואין עוד מאה הממחישה זאת כמו המאה ה-21 ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת אם אתם מנהלים של עסק או של גוף ציבורי. אתם צריכים לעשות הכול בכדי לאסוף את המידע, לנתח אותו ולקלוט אותו והדרך לעשות זאת הינה באמצעות כוח מחשוב. כיום ניתן לאסוף מידע בצורה הטובה ביותר על ידי מחשבים ואת זאת אתם צריכים לקחת בחשבון. אך אתם חייבים להבטיח כי במקרה של אסון יהיה לכם גיבוי למידע ואת זאת תשיגו באמצעות disaster recovery.

עוד על עבירות סייבר אפשר לקרוא באתר של עו"ד מנשה-רון.

וודאו כי הגיבוי מוגן מפני איומי סייבר

עליכם להבין כי disaster recovery מאפשר לכם לאחזר את המידע במקרה שבו המחשבים שלכם נפגעו מכוח עליו כמו רעידת אדמה או עקב פריצה באבטחת המידע של האגון שלכם שאפשרה להאקרים למחוק את המידע שלכם. על רקע זה אנחנו ממליצים לכם לוודא כי לא רק המערכת הישירה שלכם מוגנת מפני איומי סייבר אלא גם מערכת האחזור שלכם. מה יעזור לכם מערכת גיבוי אם היא פרוצה גם כן להאקרים ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון. על כן השקיעו בנושא זה ואל תזניחו אותו בכדי להבטיח כי המידע שלכם יישמר על הצד הטוב ביותר שיש ובצורה האיכותית ביותר שיש.

כיצד נבטיח כי הגיבוי אכן יעבוד בזמן אמת?

אז מה אנחנו צריכים לעשות בכדי להבטיח כי מערכת הגיבוי שלנו איכותית ואינה נתונה לאיומי סייבר? התשובה היא שאתם צריכים לשים דגש עצום על כך החברה אשר מתקינה את מערכת הגיבוי. ברגע שמדובר בחברה איכותית אתם יכולים להיות בטוחים כי המערכת תהיה מוגנת מפני האקרים ושאתם לא תיקלעו לבעיה כתוצאה מכך ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.