ביטול חוזה קניית דירה – כך עושים זאת

במצב בו רוצים לבצע ביטול חוזה קניית דירה יהיה חשוב לעשות זאת בצורה נכונה וזאת על מנת להימנע מתביעה של הצד האחר. בגדול צריך שתהיה לכם סיבה מוצדקת לביטול החוזה וזאת כאשר הדבר צריך להיעשות בשקיפות מלאה ותוך כדי שיתוף של הצד השני בנוגע לפרטי הביטול. כמו כן, מועד הביטול יהיה בעל חשיבות גם כן.

 

סיבה מוצדקת ושקיפות מלאה לביטול חוזה

אלו מכם שירצו לדעת כי הם פועלים בצורה נכונה בכל הנוגע אל ביטול חוזה קניית דירה יהיו צריכים לוודא כי הם משתפים את הצד השנים בכל פרט קטן אשר נוגע לביטול וזאת כאשר עליכם לשים לב כי אתם לא מתעכבים עם הביטול במידה ואתם כבר יודעים על הרצון שלכם בכך. הסיבה היא שיכולות להיות השלכות למועד הביטול, הסיבה וכל פרט קטן.

 

השגת סיוע משפטי לשם ביטול החוזה

במקרים רבים כאשר רוצים לגשת אל ביטול חוזה קניית דירה יהיה צורך להיעזר בעורך דין. בעזרתו יהיה ניתן להתמודד מבחינה משפטית ולהסביר את הצד שלכם והטיעונים בכל הנוגע לרצון לבטל את חוזה הקנייה.

 

ביטול בהסמכה או באמצעים משפטיים

דבר אחרון שכדאי לקחת בחשבון הוא העובדה כי ביטול חוזה קניית דירה יוכל להתבצע בדרך כלל לאחר הסמכה של כל הצדדים או במקרים אחרים בעזרת תביעה משפטית. לאור זאת יהיה חשוב מבחינתכם להיות ערים לכל דרכי הפעולה השונות וזאת על מנת שתוכלו לסיים עם הנושא בצורה המוצלחת ביותר. כך כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי החוזה יבוטל בצורה מהירה וזאת ללא בעיות נוספות שיגרמו עקב כך. אז קחו את העניין הזה ברצינות ופנו אל עורך דין כבר בזמן הקרוב!

 

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי – משרד עורכי דין ניר אביבי.