בדיקות הנדסיות הכרחיות לכל בית כל הזמן

ליקויי בנייה ובעיות הנדסיות של מבנים קורים כאשר מהנדסי בניין ואדריכלים משרטטים ומתכננים לכל מבנה תכניות הנדסיות שלפיהן קבלנים בונים את המבנה, אולם לא תמיד יש הלימה בין התכניות לבין המצב בשטח או לרמת הביצוע. את הליקויים אמורים לגלות ולתקן תוך כדי עבודה אולם גם זה לא קורה תמיד ולכן יש צורך בבדיקות נוספות לפני מסירה ללקוח או לפני ביצוע עסקת נדלן שכוללת את הנכס, כדי לוודא שהתכניות ההנדסיות בוצעו בשטח ללא בעיות מיוחדות. לשם כך, פונים לאנשי מקצוע בתחום זה על מנת לספק חוות דעת מקצועית. באתר www.agam-group.co.il תוכלו למצוא שירותי בדק בית של מומחי הנדסה ובניין ותיקים שעושים בדיקות כאלה כבר שנים רבות לכל מטרה ובכל נכס שבו משתמשים, ממשרדים וחנויות ועד דירות ובתים פרטיים.

מהו שירות חוות דעת של מהנדסים?

בדק בית הנדסי נעשה על ידי מומחי הנדסת בניין שבודקים את המבנה לפי קריטריונים שונים ומספקים חוות דעת הנדסית שהיא כשירה ומתאימה גם לצורך המשא ומתן על רכישת הנכס וגם לבית המשפט, במקרים שבהם זה נדרש. המהנדסים של חברת אגם שירותי בדק בית בודקים כל נכס בשטח ואת כל ההיבטים ההנדסיים שלו כדי לאתר ליקויי בנייה הנדסיים אם הם קיימים וכדי לספק לכם תמונה מלאה עם כל הפרטים על מה שקורה בו. את הדוח אפשר להגיש לכל גורם רשמי משום שמדובר באנשי מקצוע, מהנדסים מוסמכים ומנוסים שיכולים להעיד ולתעד כל ליקוי כזה בפרוטרוט. אם אתם רוצים לדעת מהו מצב הנכס שלכם עוד לפני הרכישה ולהבין במה זה כרוך, והאם אפשר לתקן ליקויים אלה ולהשיג להן את האישורים המתאימים לאחר התיקונים, זה הזמן לבדק בית מקיף.

למי מתאים בדק בית?

מלבד חוות דעת הנדסית, יש היבטים נוספים בכל נכס שחשוב לקבל עליהם חוות דעת מפורטת על מנת לדעת מה מצבו. אפשר לבדוק את מצב התשתיות והצנרת, את מצב האיטום והאם חדרו מים למבנה מהגג או מכל נקודה אחרת, האם יש בעיות בנושאים אחרים כמו המטבח וחדר הרחצה, הם הקירות והחיפוי והגימורים שלהם נעשו היטב והאם יש בעיות אפילו במסגרות ובנגרות שמתלווה לבית, מכל בחינה. כשאתם קונים נכס חשוב לדעת מה מצבו ומה צריך לתקן בו עוד לפני שנכנסים אליו וחותמים על העסקה, וזה בדיוק מה שמקבלים בדוח של מהנדסי בדק בית. אתם נכנסים לנכס לאחר שכבר קיבלתם תמונה מלאה מה חשוב לעשות ולתקן בו.