אישור בודק שכר מוסמך

כיום, וכן בכלל שנים אחורה קיימת אכיפה מאוד גדולה ורצינית בכל הקשור לדיני עבודה, מדובר פה על זכויות עובדים, זכויות עובדי קבלן וכו'.

במקרים של הפרת חוקי עבודה, קיימת אחריות על המעביד הישיר וכן על חברות אשר מעסיקות עובדי קבלן. חשוב מאוד לדעת כי לא כדאי לחתום על חוזה עם קבלן אשר בעבר יכול להיות כי הוא הפר את כללי העבודה, וכן מי שמפר את החוקים חלה עליו חובה אישית אך לא פחות חשוב חובה פלילית בכל הקשור לדיני עונשין.

על מנת להגן ככל האפשר על מזמין השירות, קיים חוק הגנה למעסיק הנקרא בדיקת שכר על ידי בודק שכר מוסמך.

כאשר אתם מזמינים בודק שכר וכן מקבלים אישור בודק שכר מוסמך אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי אתם עומדים בכל הקריטריונים.

אישור בודק שכר מוסמך – מהו בודק שכר?

בודק שכר מוסמך אינו מקצוע אשר מוכר או היה קיים שנים בחוק, אלא מדובר על מקצוע חדש יחסית של כמה שנים אחורה.

תפקיד בודק שכר הוא לבדוק היטב בדיקות שכר עבור מזמיני השיות, וכן על מנת לתת חוות דעת למשרד העבודה על מעסיקים שונים אשר הפרו את דיני העבודה.

כאשר יש הפרה על דיני העבודה מדובר על עבירה פלילית ולכן, חשוב לדעת כי אישור בודק שכר מוסמך זהו דבר חשוב ביותר על מנת לדעת כי הנכם מתנהלים בצורה הטובה ביותר.

אישור בודק שכר מוסמך – מי יכול להיות בודק שכר מוסמך?

כמובן שלא כל אחד יכול להיות בודק שכר מוסמך, וכן על מנת לעשות את הבדיקה המקצועית והטובה ביותר חשוב מאוד שבודק השכר יהיה מקצועי ומלומד כך שאכן הוא יוכל לתת אישור בודק שכר מוסמך.

בודק שכר צריך להיות בעל מקצוע או בעל תואר אקדמאי על מנת לשמש בתפקיד שכזה, וכן המקצוע של בודק השכר או התואר אותו למד בלימודים אקדמאיים צריכים להיות מתאימים על מנת שיוכל להיות מתאים למקצוע של בודק שכר מוסמך, וכן על מנת לתת את האישורים הנדרשים.