אימון עסקי למנהלים שזקוקים לאוזן קשבת

מנהלים בישראל מתמודדים לא פעם עם הניהול ותוצאותיו כשאין להם תמיד עם מי להתייעץ או ללבן סוגיות שונות. בניגוד למקומות אחרים בעולם, בישראל פחות נהוגה שיטת המועדונים למנהלים בשיטת חבר מביא חבר או ארגונים שצומחים מבתי ספר לעסקים. יש כמובן דרכים שונות למנהלים להתארגן ולחבור זה לזה ולקבל את הייעוץ שנדרש להם בנוגע לארגון ולעסק, אבל ליווי אישי אפשר לקבל רק כאשר פונים לקבל אימון עסקי שמיועד לדרגת הניהול הבכירה שלהם. זה יכול להיות יועץ אישי ומאמן שמלווה את המנהל בדרכו וזה גם יכול להיות בתכנית חונכות אישית על ידי מנטורינג של מנהלים אחרים, שנותנים עצות ועוזרים ללבן את התכניות ואת הדילמות. ארגון TAB הוא ארגון שבנה קהילה של מנהלים ואנשי עסקים על מנת לחנוך אחד את השני ולהציע ליווי אישי כדי להתוות מטרות, לבדוק תכניות ולהתפתח יחד כמנהלים בעצה ממנהלים מנוסים יותר.

מנהלים אוהבים אימון עסקי

בניגוד למה שחושבים, מנהלים ואנשי עסקים דווקא אוהבים לשמוע אחד את השני, לייעץ ולקבל ליווי מקצועי של מאמנים עסקיים. זה עוזר להם לחשיבה בהירה יותר ולראייה ברורה של המטרות, זה מסייע להם לוודא שהם לוקחים את הצעדים הנכונים ואינם טועים בהבנת המצב וזה גם עוזר להם ללא ספק ליצור קשרים עם אחרים ולדעת שהם לא היחידים שמתלבטים בבעיות מסוימות והם יכולים לפתור אותן בדרך להישג הבא שלהם. אימון עסקי טוב הוא כזה שמותאם לרמה ולדרגה של המנהל ולוקח החשבון את התכניות שלו ולאן הוא רוצה לשאוף. זה בוודאי מכוון לכך שהם יוכלו להגיע ליעד בליווי מקצועי נכון ותוך כדי סיעור מוחות עם אנשים שמבינים בדיוק מה הם עוברים ומה נדרש מהם בארגון שלהם.

צעד נכון להצלחה

אילולא האימון העסקי שמנהלים לוקחים לעצמם, הכישלון היה נוכח הרבה יותר בחייהם המקצועיים ולכן אין ספק שדווקא פנייה לעזרה כזאת עוזרת להם להתמודד עם אתגר שנראה אפילו קשה מכדי לצלוח. האתגרים העסקיים שעומדים בפני מנהלים הם ייחודיים בגלל השלכות של כל החלטה ולכן הם צריכים לקחת בחשבון קשת של שיקולים ולעמוד במתח של ההכרעה. זה בדיוק מה שמאמן עסקי שמלווה אותם עוזר להם לעשות ולהתבונן בכל החלטה בעיניים מפוכחות.

תכנון תכניות בליווי מקצועי

מנהלים שרוצים להתפתח יודעים שהם צריכים לתכנן תכניות ולקחת סיכון רב לפעמים כדי להזיז ולצאת מאזור הנוחות. לפעמים שמרנות היא המפתח להצלחה ולפעמים חשיבה יצירתית נדרשת כדי לפתור משבר. הרב גוניות הזאת מחייבת לפעמים לפנות לאוזן קשבת שיכולה לתרום מניסיונה בעולם העסקים על מנת לתת את זווית המבט החיצונית שנחוצה לכל מנהל כדי לתכנן נכון יותר את תכנית העבודה. אימון עסקי בשיטה כזאת של ליווי אישי עוזרת מאוד למנהלים כאלה להגיע להחלטה הנכונה בכל תכנית עבודה.