איך לפתוח חשבון בנק בדיגיטל

אם גם אתם משתדלים של להגיע פיזית לסניף הבנק שלכם על מנת לבצע פעולות שונות, יתכן מאד שתעניין אתכם האפשרות לפתוח חשבון בנק בדיגיטל. נסביר פה איך זה עובד ומה היתרונות של חשבון בדיגיטל.

פתיחת חשבון בנק – מה צריך לדעת?

כיום ישנם מגוון שירותים שהבנק יכול להעניק לכם בדיגיטל, באמצעות האתר של הבנק או באמצעות האפליקציה. אם לדוגמה אתם צריכים להפקיד צ'ק, תוכלו לעשות זאת באמצעות מכונות הנמצאות בסניפי הבנק שלכם או באמצעות האפליקציה של הבנק. בפועל, בכל דרך בה תפעלו, הצ'ק יסרק למערכת, והחשבון שאליו הוא מופקד יקבל את הכסף, יתכן והבנק יגבה עמלה על השירות או לא, תלוי בהסכם שלכם מול הבנק. 

ההבדלים בין שני סוגי פתיחות חשבון

גם תהליך של פתיחת חשבון בנק תוכלו לעשות בלי להגיע לסניף, אם אתם מעוניינים לחסוך מעצמכם את הטרחה. יש כמה הבדלים בין פתיחת חשבון בנק בסניף לבין פתיחת חשבון בדיגיטל. לדוגמה, בפתיחה בדיגיטל לא תוכלו לקבל הטבות של מגדר או מגזר כמו הטבות סטודנט, חיילים וכו'. מצד שני, יתכן ותוכלו לקבל חשבון ללא עמלות עו"ש אם הוא מתקיים בדיגיטל בלבד. התנאים לפתיחת חשבון בדיגיטל נקבעים מראש, בעוד אם תגיעו פיזית לבנק תוכלו אולי לעשות משא ומתן על תנאים כמו מסגרת אשראי. היתרון הגדול של חשבון בדיגיטל הוא כמובן שעות הפעילות הנרחבות שאינן דורשות שירות אנושי פעיל.

מהם היתרונות של חשבון דיגיטלי?

  1. ניתן לבצע אינספור פעולות מרחוק בלי צורך לחכות לאישור מבנקאי
  2. חיסכון אדיר בזמן ואנרגיה
  3. חתימה דיגיטלית
  4. הפקדת צ‘קים מבלי להגיע למכונה
  5. העברות בנקאיות בקלות רבה
  6. העברת שקלים למט“ח ולהיפך
  7. שליטה בתיקי השקעות

לסיכום, אם עדיין אין לכם חשבון דיגיטלי וזה לא משנה איזה חשבון בנק בחרתם, זה הזמן להקים אחד ולבצע את כל הפעולות שאתם מעוניינים לבצע בבנק מרחוק, בלי להמתין לאישור, בלי לעמוד שעות על הקו ולחכות שנציג יענה לכם. בנוסף, רוב הבנקים היום מציעים שירותים מקצועיים אונליין ולכל לקוח יש נציג אישי משלו.