איך לעשות קניות אונליין נכון?

במיוחד בשנים האחרונות אנחנו עושים קניות אונליין. אנחנו קונים בגדים, תיקים, מוצרי נוי לבית, קוסמטיקה ולמעשה מה אנחנו לא קונים דרך האינטרנט. יש את אלו שהקניות באינטרנט נראות להם צעד פשוט, מהיר ואפילו משעשע ויש את אלו שנאבקות בפחד בביצוע הקניות ברשת. מרקס אנד ספנסר למשל היא אחת החנויות הנחשקות באנגליה מזה עשרות שנים ובשנים האחרונות היא גם בעלת חנות אונליין המאפשרת לאנשים בעולם להזמין מהמותגים המעולים שלה. כך היום הרבה ישראלים מצאו את עצמם מזמינים לא רק מאתרים זולים מסין אלא גם מותגים מרשת ידועה ומוכרת בעלת שם עולמי מצליח.

איך לקנות נכון ומהם הטיפים לקנייה מוצלחת?

למרות שכבר רובנו התרגלו לקנות אונליין כמעט כל דבר, יש מי שעושה הזמנות אוכל מוכן מהחומוסיה הקרובה לבית ויש מי שמזמין מוצרים לבית מהסופרים הגדולים. יש מי מזמין בגדים ואביזרי אופנה שונים ויש מי שמרהט את הבית כשהוא יושב בסלון עם הקפה של הבוקר. היום חנויות אונליין רבות מסדרות לנו את המוצרים בצורה כל כך פשוטה וקלה כדי שחוויית הקנייה שלנו תהיה טובה, נעימה ופשוטה וכך הם שומרים עלינו באתר שלהם כדי שנקנה עוד ועוד.

  • היכנסו לאתר וודאו כי אתם מתמצאים בו בנוחות, אתרים ואפליקציות מסובכים יהפכו את חוויית הקנייה שלכם ללא נעימה וכך אתם תרגישו לפעמים שאתם קונים חתול בשק או שאתם צריכים ממש לחפש את הנתונים על המוצר. למשל בקניית בגדים, אם אתם מגיעים לטבלת המידות בקלות זה מעולה, אם אתם מקבלים מפרט מלא על סוג הבד או צילום תווית הבגד, זה עוד סימן לאיכות האתר והפשטות שלו.
  • אל תפחדו מאתרים באנגלית. ישנם הרבה אתרים שהבינו כי הישראלים אוהבים לקנות ברשת ולכן הם תירגמו את האתרים שלהם לעברית. אך גם אם אתם לא דוברי אנגלית אתם תמצאו שהאתרים נוחים לשימוש גם אם הם באנגלית.
  • קראו חוות דעת של רוכשים קודמים, הרי אין חכם כבל ניסיון. אם מצאתם אתר מומלץ על ידי משתמשים אחרים, תיכנסו לאתר ותחפשו את המוצרים שלכם. אסוס בגדים למשל הוא אתר מומלץ מזה שנים רבות על ידי הקונים בו. הוא מספק משלוחים ברחבי העולם ומבחר המידות גדול. באתר ניתן למצוא בגדים לגילאים שונים מבגדי ילדים, נוער ומבוגרים.