איך לבחור שירותי סבלות לעסק

כולנו מכירים את הסבל שבגללו חרקנו שיניים כשראינו איך הוא מוריד את המקרר שלנו על הגב מקומה שלישית בלי מעלית. לא עוד. היום יש פתרונות סבלות שלשמחתנו הפכו גם את עבודתו של הסבל לקלה יותר. אולם סבלות אינה רק שירות למעברי דירה ובתחום התעשייה נעשה שימוש תדיר בשירותי סבלות.

סודות שנחשפים

קיימות בשוק חברות שונות המספקות שירותי לוגיסטיקה ובתוכם מעטפת של שירותי שינוע הכוללים גם סבלות. אם נדרשתם פעם לשירותי סבלות לעסק ודאי חלקכם זוכרים כי לא תמיד היתה זו חוויה נעימה. עבודה שהתארכה זמן רב בגלל מספר קטן של עובדים שנדרש לעבודת סבלות רבה, שירות זעפני של רק לסיים ולברוח וגם גילויים שנחשפים רק לאחר שחברת הסבלות עזבה, כמו ארגז שתכולתו נשברה, ארגז קרוע שתכולתו נשפכה ועוד. 

אכזבה ונזק כספי

אין ספק שמעבר לאכזבה משירות רע של חברת שינוע סחורה וסבלות, קיים גם נזק כספי כאשר סחורות או מוצרים נפגמו או אפילו נגנבו ולדאבת ליבכם גיליתם כי חברת הסבלות בכלל לא ביטחה את הסחורה והשינוע. 

שירותי סבלות מקצועיים

על מנת להימנע מחוויות אלו הקפידו על הרשימה המצורפת:

  1. העדיפו חברה המספקת שירותי חלוקת סחורה וסבלות מקצועיים לעסקים ועדיף כזו המתמחה גם בפתרונות לוגיסטיים משום שהיא תדע לספק מעטפת כוללת לשירותים הנדרשים ולא תפעל בצו "שגר ושכח".
  2. וודאו שלחברה יש את הרישיונות והאישורים המתאימים מבחינת סוגי הסחורות המותרות להובלה, משקלים וביטוחים. 
  3. קבלו המלצות וחוות דעת מעמיתים שנעזרו בחברה הספציפית שאתם מעוניינים בשירותיה.
  4. סכמו מראש לוחות זמנים, מספר סבלים וגיל הסבלים (לא נוער !) כמו גם אמינות הסבלים, השירותיות שלהם והידע המקצועי שלהם לגבי הטיפול במטען שלכם.