איך בוחרים מתנות לועדי עובדים כך שכולם יהיו מרוצים

יש ויכוח נושן ישן האם ועדי עובדים הם טובים למשק הישראלי או לא. העניין הוא שהכול בחיים זה שאלה של מינון, אם ועדי העובדים הם חזקים מדי אז אנו צריכים לקחת בחשבון כי הם לא בריאים למשק הישראלי. אך אם הם לא חזקים מדי אזי מאוד יכול להיות כי הם דווקא מועילים למשק ותורמים לו. אפשר להסתכל על גרמניה שם ועדי עובדים הם חלק מהשיטה ואפשר לראות כי גרמניה היא אחת הכלכלות החזקות ביותר בעולם. על רקע זה אנו חייבים לציין שאם אנו רוצים לטפח את העובדים שלנו אנו חייבים כל הזמן ובעיקר בחגים לתת להם מתנות ועל רקע זה עולה השאלה אין בוחרים מתנות לועדי עובדים. מה שצריך לעמוד לנגד עיניכם הוא השאלה איזה מתנה אני הכי הייתי רוצה לקבל ועל פי התשובה לשאלה זו לבחור את המתנה לועד העובדים שלכם.

מדוע כדאי לתת לעובדים לבחור בין כמה מתנות?

עליכם להבין כי למרות שאתם שואלים את עצמכם מה אתם הייתם רוצים לקבל יש הרבה מאוד דעות בתחום של איזה איזה שי לחג לעובדים או מתנה היא הכי שווה. עובד א' יעדיף מתנה כזאת ואילו עובד ג' יעדיף בכלל מתנה אחרת. אז כיצד מרצים את כולם ומבטיחים כי הם ייהנו מן המתנות? התשובה היא שכדאי לנו לתת לעובדים שלנו לבחור בין כמה מתנות. עליכם להבין שככל שיש מגוון גדול יותר של מתנות וככל שהעובדים יכולים לבחור יותר מתנות כך הם ירגישו טוב יותר וכך הם ירגישו כי בסופו של דבר המתנה שהם בוחרים היא יותר טובה, יותר איכותית ויותר מרגשת.

מתנות לועדי עובדים

האם אנו צריכים לתת לעובדים את המתנות היקרות ביותר?

עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שאתם לא צריכים לתת לעובדים שלכם את המתנות היקרות ביותר שיש בשוק. כיום אפשר לתת מתנות מאוד יפות ומאוד טובות שהמחיר שלהן הוא ממש אבל ממש לא בשמיים ולכן המחיר של המתנות לא צריך להטריד אתכם יתר על המידה או למנוע ממכם לתת מתנה שווה.