אחסון אתרי וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המשמשת אתרים רבים ושונים. הוא מאפשר פרסום ועדכון קל של תוכן באתר, ויש בו הרבה תוספים להתאמה אישית של האתר.

ניתן לארח את וורדפרס בשרת, או להתקין אותה במחשב שלך.

ישנם ספקי אירוח רבים המציעים חבילות אירוח ספציפיות לוורדפרס. אבל לא כולם נוצרו שווים. חברות מסוימות מתמחות בחבילות אירוח וורדפרס מתקדמת בעוד שאחרות מתמקדות באפשרויות ידידותיות לתקציב לעסקים קטנים או לבלוגים אישיים.

אחסון אתרי וורדפרס – כל מה שחשוב לדעת

ניתן להתקין וורדפרס על חשבון אחסון משלך או שאתה יכול להשתמש בחברת אחסון המתמחה בשירות אחסון אתרי וורדפרס. אתה יכול גם להתקין וורדפרס על המחשב שלך ולהפעיל אותו משם. ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מארח עבור האתר שלך:

  • איזה סוג שרת הם מספקים?
  • מה ערבות זמן הפעילות שלהם?
  • האם הם מציעים תכונות מיוחדות?
  • כמה שטח דיסק הם מציעים?
  • מה מגבלת רוחב הפס שלהם?
  • כמה רוחב פס צריך האתר שלי?
  • האם אוכל לקבל כתובות אימייל ללא הגבלה עם חבילת האירוח שלי?

כמה עולה חבילת אחסון לאתר וורדפרס?

כמובן , שהתשובה לשאלה זו תלויה בסוג חבילת האירוח שאתה מחפש (כמו שבוחרים חבילה מתוך בנק תמונות). ישנן אפשרויות רבות וחשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלך לפני קבלת החלטה.

ישנם סוגים רבים ושונים של חבילות אירוח זמינות, משרתים משותפים ועד שרתים ייעודיים, כאשר המחיר משתנה בהתאם. חבילות אירוח משותף הן הזולות ביותר, אך הן אינן מציעות שליטה רבה על השרת שלך. שרתים ייעודיים מציעים יותר שליטה, אבל הם גם עולים יותר.

כדאי גם לשקול בשביל מה אתה צריך את אתר הוורדפרס שלך וכמה תנועה הוא יקבל כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורך. אם אתה רק רוצה אתר לפרסם בו תוכן ולא חושב שהוא יקבל הרבה תנועה, אז אירוח משותף הוא אפשרות משתלמת. אבל אם אתה רוצה שהאתר שלך יהיה אינטראקטיבי או עם תעבורה גבוהה כל הזמן, אז שרת ייעודי עשוי להתאים לך יותר מכיוון שהוא מציע יותר מהירות ומשאבים מאשר אירוח משותף.