שיפור מעורבות העובדים בחברה באמצעות מחברות ממותגות

הזהות של מקום העבודה הינה בין הגורמים המרכזיים המשפרים את איכות החיים של העובדים. כאשר עובד מרגיש הזדהות עם מקום העבודה הוא יכול בקלות רבה יותר להירתם למשימות ולהשיג את היעדים הארגוניים שהוצבו לו. עם זאת, עובד שאינו מרגיש שהוא חלק ממקום העבודה, עלול להפוך במהירות לעובד מתוסכל ולדחות מעליו את האפשרויות הרבות העומדות לרשותו, גם אם אלו ישפרו את מצבו במקום העבודה.

כיצד ניתן לשפר את מעורבות העובדים במקום העבודה תוך יצירת התגייסות של כל הדרגים למטרות הארגון?

ישנם גורמים שונים האחראיים על יצירת תחושת שייכות ועל ההנאה של העובדים מהעבודה היומיומית, גם אם במקרים רבים העבודה לא תמיד תואמת את הצרכים והרצונות של העובד, או שהיא מצריכה אותו לעשות פעולות שהן מחוץ להגדרת התפקיד שלו. עובדים רבים בדרגים שונים נאלצים מדי יום לעשות פעולות שבחלקן אינן עולות בקנה אחד עם הצרכים של העובד או עם הציפיות שלו ממקום העבודה. עם זאת, באמצעות פעולות פשוטות ניתן להפוך את העבודה להרבה יותר מהנה ואיכותית.

אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר לשיפור איכות מקום העבודה היא מחברות ממותגות מבית דפוס איכותי. מחברות ממותגות מסייעות לעובדים להרגיש שהם חלק ממשהו גדול יותר, אבל לא רק: הודות להענקת מתנות לעובדים, באמצעות שימוש באלמנטים עיצוביים המאפיינים את מקום העבודה ומייחדים אותו ממקומות אחרים, וכן באמצעות הענקת מתנות לעובדים, העובדים יכולים להרגיש שהם חשובים לחברה.

אמנם, צ'ופרים שונים הם רק חלק מהתהליך של יצירת הזדהות עם מקום העבודה ואולם באמצעות התאמה נכונה של המתנות המוענקות לעובדים יהיה למנהלים הרבה יותר קל להפוך את העובדים לכאלה שנהנים להגיע למקום העבודה שלהם.

מחברות ממותגות מבית דפוס איכותי הן בין הדרכים היעילות והאיכותיות ביותר המאפשרות לבית העסק להוציא הוצאה מאוזנת יחסית ועם זאת, לשמור על עובדים נאמנים הנהנים מצ'ופרים איכותיים ממקום העבודה, גם בתקופות בהן על העובדים לבצע תפקידים שהם לא בראש סדר העדיפויות שלהם, מבלי לפגוע בתחושת ההנאה שלהם בעבודה.