חדרים להשכרה לזוגות – פתרון משתלם לטווח הקצר (מאד)

זוגות רבים נתקלים בבעיה קשה – היכן הם יוכלו לבלות באופן רומנטי, דיסקרטי ומפנק. החדרים לפי שעה של "גאיה" פותרים בדיוק את הבעיה הזו, והם מאפשרים לכל זוג שמעוניין בכך, להגיע אליהם 24 שעות ושבעה ימים בשבוע, לצורך השכרת חדרים איכותיים, מפנקים, דיסקרטיים ובמחיר נהדר.

כתבתי בעבר על הקונספט של חדרים לפי שעה כלהיט נדל"ני שאפילו בעלי צימרים התחילו לאמץ, אבל מדובר בתופעה שבראש ובראשונה התחילה מהעיר, וזהו טרנד אורבני לחלוטין.

גאיה חדרים לפי שעה

חדרי זוגות מפנקים במיוחד

החדרים לפי שעה של "גאיה" ממוקמים במיקום נהדר מבחינה אסטרטגית. הם שוכנים קרוב מאוד לכביש גהה, בתוך העיר פתח תקווה. מיקום זה מאפשר גישה מהירה מכל אזורי המרכז, השרון וירושלים, בנסיעה על כבישים ראשיים בלבד וללא צורך להיכנס לתוך הערים הפקוקות.

אולי חלקכם מצקצקים וחושבים לעצמם, למה שאני ארצה ללכת אל חדרים לפי שעה בפתח תקווה ולא באזור כמו תל אביב למשל? שאלה טובה – היתרון של פתח תקווה בהקשר הזה – קרובה מאד לצירי תחבורה מרכזיים, אין בעיית חניה, הסיכוי להיתקל במישהו שאתר מכיר כנראה נמוך יותר (אםא אם כן אתה מהעיר) ובדרך כלל גם המחירים מעט יותר משתלמים. בין כה וכה השעות הפופולאריות לבילוי מסוג זה הן שעות הלילה מן הסתם, בהן אין בעיית פקקים ועומס.

דבר נוסף, החדרים לפי שעה של "גאיה" הם חדרים איכותיים במיוחד. הם מפנקים את האורחים לפחות כמו בתי המלון הגדולים והמוכרים, והם מציעים לאורחים מיטות מפנקות, מקלחות ושירותים צמודים, מגבות נקיות, טלויזיה עם לוויין, שתיה חמה בחדר, טלפון ואינטרנט, וכמובן, מיזוג אוויר נעים ואיכותי.

החדרים של "גאיה" הם חדרים לפי שעה. המשמעות היא שאתם יכולים לחסוך כסף, ולשלם אך ורק על הזמן בו ביליתם בחדר. בניגוד לבתי המלון הרגילים, אשר גובים מחיר קבוע עבור לילה, לא משנה מה אורכו, החדרים לפי שעה מאפשרים לכם עסקה הוגנת בהרבה ותשלום רק לפי אורך השהות.

מגוון רחב של חדרי זוגות

לזוגות אשר מגיעים לחדרים של "גאיה" יש אפשרויות רבות לבחירה. במקום יש מגוון חדרים מפנקים, החל מחדר מפואר רגיל, וכלה בסוויטת ג'קוזי. בצורה כזו, כל זוג יכול להיכנס לסוג החדר המתאים לו ביותר, ולבלות בדיוק באופן בו בני הזוג מעוניינים לבלות.

מעל הכל, החדרים של "גאיה" מציעים דיסקרטיות לאורחים, ואפילו אפשרות לקבל מפתח ולשלם ללא הצורך לעבור בקבלה – בתיאום מראש דרך הטלפון.

אלו מכם שמתעניינים במקומות מסוג זה בהקשר של בגידות וכאלה – יתעניינו גם לקרוא על האתר אשלי מדיסון.