טיפים לבחירת אינסטלטור

אין ספק כי אחד מבעלי המקצוע אשר לרוב מזמינים אותה בעתות חירום ומצוקה הוא אינסטלטור. נזילה של מים, פיצוץ בצנרת, סתימה או מקרים דומים מתגלים כשהם גבר מתחילים לגרום לנזק ולעיתים אין לאדם מספיק זמן לבחור את האינסטלטור בצורה טובה והוא פשוט פונה לבעל המקצוע הראשון שהוא מוצא בספר הטלפונים, דבר שאינו נכון כלל וכלל. בעל מקצוע כמו האינסטלטור, אשר אין לו ניסיון מספיק בתחום ואין לו את ההכשרה המתאימה ייתכן ולא יוכל לבצע את תיקון התקלה על הצד הטוב ביותר ויתכן ויבצע את התיקון רק באופן שטחי ולא תדעו, עד שיהיה מאוחר מידי, שהנזק עדיין קורה מתחת לפני השטח.

מתכוננים מראש

בשל העובדה שלרוב פונים אל אינסטלטור במקרים דחופים, בהם אין זמן לבדוק כמה בעלי מקצוע שונים ולהשוות ביניהם, חשוב שתתכוננו לכך מראש. בזמן רגוע, שאין לכם תקלה והכל תקין, בדקו כמה אינסטלטורים שונים באזור המגורים שלכם. בדקו את ההכשרה שלהם, תעודות העבודה שלהם, המוניטין שלהם, הניסיון שלהם, המחירים שהם דורשים וכל דבר נוסף אשר יכול להשפיע על איכות העבודה שלהם. כך תבחרו מבין כולם את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם ושמרו את פרטי הקש שלו בהישג יד. במקרים דחופים תוכלו מידית ליצור איתו קשר ולהיות בטוחים כי הוא אכן מקצועי ואמין ויוכל לתקן את התקלה על הצד הטוב ביותר.

סומכים על חברים

במקרה ולא התכוננתם מראש, ואתם באמצע מקרה חירום, הרימו טלפון לחבר קרוב שאתם יודעים כי נתקל בתקלה דומה לא מזמן ובקשו ממנו המלצה על האינסטלטור שביצע אצלו את התיקון. המלצה כזו תוכל לשלוח אתכם ישירות אל אינסטלטור מקצועי ומנוסה ולאפשר לכם להיות בטוחים שגם תחת לחץ הזמן אתם מבצעים בחירה נכונה שלא תתחרטו עליה מאוחר יותר, ותוכלו להיות בטוחים כי הוא יבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר ואחת ולתמיד, לא רק תיקון על פני השטח שיתגלה מאוחר יותר לאחר שכבר גרם לנזק משמעותי וחמור מאוד לקירות הבית שלכם, למערכת הצינורות או לכל מקום אחר.