לא מתה על שופינג אבל צריכה בגדים? בשביל זה יש סיילים באינטרנט!

כבר מזמן הגדירו אותך חברותייך כ"עוף מוזר", כי כשהן רצו בדילוגים מלאי שמחה לקניון ולחנויות עמוסות הבגדים שבו, את העדפת לעשות משהו אחר, מהנה בעינייך יותר. או, לחילופין, נגררת אחריהן בפרצוף שמשדר "תהרגו אותי, בבקשה…".

הקניונים נראים לך כמו מבוך מלחיץ, שכל מטרתך כשאת נמצאת בהם היא להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ובחזרה לנקודה א', במינימום נזקים אפשריים. את לא נהנית מעצם הקניות והמדידות, את לא נהנית שמוכרניות מציקות מנסות למכור לך את מרכולתן. כל מה שאת רוצה, זה לקנות את הבגד הנחוץ לך ולחזור הביתה בשלום (ורצוי מהר ככל האפשר).

ברור שאת עושה שופינג מידי פעם, אבל זה רק כי את חייבת להתלבש איכשהו…

ברכותי, את שייכת לפרומיל הנשי ששונא קניות 🙂

בדיוק בשבילך הומצא הקונספט הגאוני של קניית בגדים באינטרנט: את יושבת בנוחות ביתך, בזמנך הפנוי, בוחרת פריטי לבוש, משלמת בכרטיס אשראי ו…זהו. המשלוח כבר בדרך אליך.

בלי כאב הראש של נסיעה למרכז הקניות, בלי כניסה לחנות אחת ועוד חנות ועוד חנות (עד שאת מוצאת בדיוק את מבוקשך). בלי מוכרניות שלא תשחררנה אותך, עד שתצלחנה למכור לך פריט לבוש נוסף (שאמנם יגדיל את נפח המכירות היומי שלהן, אבל לך – אין שימוש בו, או שאינך יכולה להרשות אותו לעצמך). בלי פיתויים מיותרים (אם כבר אני כאן, למה שלא אקנה פיצה/זוג נעליים נוסף/מכונית פורשה? J ), בלי להזיע ולרטון…

טוויסט נוסף בעלילה, מספקים הסיילים באינטרנט: לא רק שבאופן הרגיל המחירים בחנויות באינטרנט נחשבים לזולים יותר מהרגיל, אלא שניתן למצוא בחנויות הוירטואליות מבצעים וסיילים הרבה יותר אטרקטיביים מאלה שתמצאי בחנויות האמיתיות. וזה לגמרי ברור, מאחר ובעוד בעליה של חנות אמיתית צריך לשלם דמי שכירות, ארנונה, אגרת רישוי לעסק, שכר לעובדים וכן הלאה (מה שמייקר מאד את מחירו של כל פריט), לבעליה של חנות וירטואלית אין את כל ההוצאות הנילוות. לכן, אם את מחפשת לקנות שמלה ולא נדלן – חנויות הביגוד הוירטואליות, ושלל הסיילים באינטרנט יספקו לך את מבוקשך.

מעקב שוטף אחרי מספר חנויות שמצאו חן בעיניך, הרשמה לרשימת תפוצה של מספר בתי אופנה נחשבים, ואת מסודרת. לעולם לא תצטרכי שוב לכתת את רגליך בחיפוש אחרי המכנסיים המושלמים, להזיע בדרך אל השמלה הנכספת, לפלס דרכך בהמוני אנשים, נשים וילדים – רק כדי לקנות זוג נעלי עקב מהודרות ואלגנטיות. הכל נמצא כיום במרחק הקלקות עכבר פשוטות ממך.

בקיצור,

סיילים באינטרנט מציעים לך את הדילים הלוהטים ביותר שיש, בלי כל ה"מסביב"… את יכולה לקנות כל פריט לבוש או הנעלה שאת חושקת בו, בזמן ישיבה על הספה בבית, או בהפסקה בעבודה. כך, תוכלי לחדש את המלתחה שלך, מבלי לסבול מזמן השופינג בקניון.

אבל שששש… אל תגלי, זה יהיה הסוד הקטן שלנו… J