ירקות אורגניים השוואת מחירים

בשבחי המזון האורגני נכתבו כבר מאות מאמרים מדעיים. הירקות האורגניים בריאים לנו לא רק מהבחינה האישית אלא גם מבינה חברתית. אז נכון, בירקות האורגניים לא תמצאו חומרי הדברה כימיים מזיקים והצריכה שלהם תעשה לגוף שלכם רק טוב, אבל צריכה של ירקות אורגניים היא הרבה יותר מכך. החקלאות האורגנית היא חקלאות שלוקחת בחשבון לא רק את האדם היחיד אלא גם את הסביבה ואת החברה. החקלאות האורגנית היא חקלאות שמתחשבת במאזן האקולוגי העדין של הטבע, מתחשבת בעובדים החקלאיים ומתחשבת באופן הוליסטי בכל האספקטים של הגידול, השיווק והצרכנות.

אין לי כסף, אין לי

אז למה זה כל כך קשה לצרוך אך ורק ירקות אורגניים? ובכן, הבעיה נעוצה באופן עקרוני במחירים הגבוהים יחסית של ירקות אלו, או יותר נכון בסטיגמה שנוצרה סביבם. האמת היא שאם דואגים לרכוש ירקות אורגניים במקומות הנכונים, אזי אין שום בעיה להשיג ירקות איכותיים ומשובחים במחירים נמוכים מאלו של הירקות הלא אורגניים שנמכרים ברשתות השיווק. כיצד זה הגיוני אתם שואלים? ובכן, יגעתם ומצאתם, תאמינו! אין שום סיבה שמי שמעוניין לנהל אורח חיים בריא, יאלץ להישאר בסוף החודש עם חור בכיס. לרוע המזל, ישנם לא מעט מקומות לרבות רשתות שיווק אורגניות מרכזיות, שמעלים את המחירים של הירקות האורגניים ללא הרף.

תזונה נבונה וצרכנות נבונה הולכות ביחד

אי לכך, כדי לאתר את המקום הכדאי ביותר, עליכם לעשות את הצעדים הבאים – ראשית ערכו רשימה של חמישה עד עשרה ירקות שאתם פשוט לא יכולים לחיות בלעדיהם. הכוונה היא לירקות שאתם רוכשים באופן קבוע מדי שבוע ולא לירקות אקזוטיים עונתיים שאתם רוכשים אחת לכמה שבועות או חודשים. לאחר שהרשימה מוכנה, הכניסו את הירקות האלו לטבלה, בראש כל עמודה כתבו שם של ספק ירקות אורגניים או של רשת שיווק אורגנית ופשוט הקדישו שעה לסקר שוק זריז. תוך זמן קצר תגלו היכן הכי כדאי לכם לרכוש את הירקות שלכם. במידה ואתם רוכשים ירקות אורגניים רק דרך האינטרנט וזקוקים לשירותי משלוחים, אל תשכחו להוסיף את תוספת עלות המשלוח לטבלה.