מתי נזדקק להלוואה של 100,000 ש"ח?

פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם במצב בו הם מעוניינים לכסות את האוברדרפט בבנק על מנת לא לשלם ריבית גבוהה או שמא הם מעוניינים לקנות רכב, לעשות שיפוצים בבית, לשלם לעובדים בעסק או להרחיב את העסק. אלו המצבים בהם זקוקים לסכום של 100,000 ₪ פלוס מינוס.

הלוואה של 100 אלף ש"ח

הלוואה במקרה של חוב

עסקים ואנשים רבים שמשתייכים אל המגזר הפרטי מחליטים לקחת הלוואה על מנת לסגור חוב קיים. למעשה, הסיבה הראשונה של רוב האנשים והעסקים ללקיחת הלוואה היא למטרת סגירת חוב. אם אתם טוענים שהלוואה היא חוב נוסף ועדיף לנסות ולסגור את החוב הקיים במקום לקחת כסף נוסף אותו תהיו חייבים להחזיר, כנראה שאינכם מודעים לדברים הבאים:

  • מניעת חובות- ההחלטה לקחת הלוואה של מאה אלף ₪ תעזור לכם להימנע מהצטברות של חובות בבנק. יש לקחת בחשבון שפעמים רבות קשה מאוד לכסות מצב של אוברדרפט משום הריביות הגבוהות שמתווספות לסכום החוב הקיים מדי חודש. לכן הצעד הטוב ביותר יהיה לסגור את החוב בחשבון העובר ושב על ידי הלוואה בריבית נמוכה.
  • לא צריך בטחונות- אם עד היום קבלת הלוואה הצריכה בירוקרטיה ארוכה של אישורים עד קבלתה, ערבים להלוואה וביטחונות, כיום יש אפשרות להלוואה של עד 100000 ₪ מחברות חוץ בנקאיות ללא ערבים או הצגת ביטחונות.
  • תנאים נוחים- יש מסלולי הלוואה שונים וכיוון שיש חברות רבות שמתחרות אחת בשנייה במתן הלוואות (בכל זאת כולם מרוויחים מהמצב) יש מסלולי הלוואה שמוצעים ללקוחות בתנאים נוחים מאוד, דבר שכולל פריסה של תשלומים בסכומים המותאמים לשכר החודשי הקבוע.
  • ריביות נמוכות- ככל שאתם מחליטים לקחת ההלוואה בסכום גבוה יותר כך גם גדלים הסיכויים שתוכלו למצוא הלוואה בריביות נמוכות מאלו שאתם מורגלים אליהן.

לסיכום, אם בעבר רוב האנשים חשבו פעמיים טרם הם לקחו הלוואה, כיום רוב האנשים מודעים לעובדה שהלוואה היא הפתרון הטוב ביותר לסגירות חובות, פיתוח עסקי ועוד.