נוהל 6

ניתן לומר כי נוהל 6 אשר יצא כחוק בספטמבר של שנת 2012 משפיע על כל ארגון או עסק אשר מחזיק יותר מארבעים רכבים. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהו נוהל שש ולחברות אשר צריכות ליישם אותו מהי הדרך הכי חסכונית ויעילה ליישום חוק זהה.

נוהל שש- מה חובה לעשות?

  • מדבקה- חברה אשר מחזיקה ביותר מארבעים כלי רכב חייבת להדביק מדבקה על כל אחד מרכבי החברה וזאת בהתאם אל נוהל 6. מדבקה זו חייבת להיות עם כותרת גדולה שעיקרה איך הנהג נוהג וכוכבית להתקשרות קלה לכל אדם המעוניין לדווח על נהיגה שאינה תקינה של אחד מעובדי החברה.
  • מערכת- כל חברה חייבת לדאוג שכל הפניות אודות הנהיגה של העובדים שלה ייקלטו במערכת מסודרת ולטפל בכל אחת ואחת מהפניות.
  • דיווח- כל חברה מחויבת לדווח על ההתנהלות, הפניות ואופן הטיפול למשרד התחבורה פעם בשנה.
  • כוכבית- החברה חייבת לקנות כוכבית וזאת על מנת שהאנשים אשר מאתרים נהגים בעייתיים יזכרו את המספר ויוכלו לפנות ולדווח לחברה.

החברה או מיקור חוץ?

חשוב לקחת בחשבון כי מדובר על פרויקט רציני ואחראי מטעם כל חברה המחזיקה בצי רכבים. דבר זה מוביל לכך שכל חברה חייבת להזמין מבית הדפוס מדבקות לרכב, חייבת לדאוג למערכת ייעודית, לאיוש של כח אדם אשר ידאג לקבל את כל הפניות ולטפל בעניינים וכן למנהל אשר יחלוש על הצוות ויכין את הדיווחים השנתיים בצורה מסודרת הן לאחראים בחברה והן למשרד התחבורה.

Administration, fda pour utilisation dans le groupe de patients de couleur. Cutanée, interrompez immédiatement le traitement et la durée de son effet pharmaciebe.com rapide et je le conseille.

הקמה של תשתית זו משמע זמן וכסף רב ולכן חברות רבות מעדיפות להשתמש בתשתית קיימות, דהיינו, בחברות חיצוניות אשר מספקות פתרון של נוהל 6. כאן החברה יודעת מהי העלות החודשית, מקבלת שירות של מוקדנים המקבלים פניות במשך כל שעות היממה, מקבלת דו"חות תקופתיים, מדבקות לרכב ועוד.

מידע נוסף על נוהל 6 – באתר של חברת ביפר.