מחפשים השקעה "קלה" – מה השאלה? תיק השקעות סולידי הוא הפתרון עבורכם

 

בשלב מסוים בחיים, אנחנו אומרים לעצמנו, הצלחנו לחסוך מספיק כסף, הרווחנו לא רע, יש לנו כספים בחסכונות וקופות גמל שונות, עכשיו זה הזמן להשקיע, לבנות לעצמנו תיק השקעות ולתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו. אנחנו פונים אל בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות ומקשים מהאנשים שלו לבנות עבורנו תיק השקעות.

אנחנו שמעולם לא השקענו כסף, אנשים סולידיים, לא הרפתקנים, אז אנחנו מחפשים השקעות קלות. סולידיות מה שנקרא. אז כשצוות בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות מציע לנו הצעה לתיק סולידי, אנחנו מקבלים אותו. השאלה היא, איך נדע שהוא באמת סולידי?

לפני שנסביר כאן למה עדיף לבחור בתיק סולידי וכיצד יש לבנות תיק סולידי, נציין תחילה מה זה אומר. השקעות סולידיות הן השקעות שהרווח עליהן הוא יחסית נמוך, אך הסיכון נמוך גם כן. זאת אומרת, אנחנו לא נרוויח הרבה, אך מצד שני גם לא נפסיד. תיק שכזה מתאים בדרך כלל לחוסכים קטנים, שאינם יכולים להפסיד את כספם. לרוב תיק סולידי מוצע לזוגות צעירים שיש להם קצת כסף והם מעוניינים להשקיע, הורים לילדים שבמקום תוכנית חסכון מעדיפים לבצע השקעה, קשישים שאינם עובדים ורוצים להגדיל את הקצבה שלהם או משקיעים קטנים.

יתרונות של תיק השקעות סולידי

בדומה להשקעות אחרות, גם כאן אפשר ליהנות מהשקעות קצרות טווח וארוכות טווח, כך שאתם יכולים ליהנות מהכסף בטווחי זמן שמתאימים לכם. אך היתרון הגדול של תי השקעות סולידי הוא, שההשקעה היא לא גבוהה והסיכון הוא נמוך. כך גם רמת הלחץ יורדת ואתם גם לא חייבים לבצע מעקב קבוע אחר ההשקעות שלכם. מה שכן עליכם לדעת שבכל מקרה יש מס שעליכם לשלם על הרווחים שלכם.

כיצד בונים תיק השקעות סולידי

צוות בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות יציע לכם מגוון הצעות לתיק השקעות סולידי. בבסיס של התיק יעמדו השקעות פיננסיות כלומר כאלה שתשקיעו בהן את הכסף שלכם, תדעו, פחות או יותר, מהי הריבית שתקבלו וזהו. תוכלו לישון בשקט.

מדובר על השקעות כמו מק"מ (מלווה קצר מועד) שהיא אגרת חוב סחירה שלא צמודה למדד עד תקופה של שנה. אג"ח ממשלתית שאיננה מק"מ, אג"ח קונצרטיות של חברות בינלאומיות יציבות , כאן מדובר על סיכון מעט יותר גבוה מאחר ואם החברה נקלעה למשבר, אתם עלולים להפסיד.

אופציה נוספת היא תעודת סל, תעודת שכוללת מגוון השקעות, בעיקר מניות וקרן נאמנות בסיכון נמוך. כמו כן ניתן להשקיע בקרן נאמנות שמשקיעה בפיקדונות בנקאיים.

מלבד השקעות אלה, ניתן לשים את הכסף בתוכניות כמו פק"מ, השקעות קצרות טווח של בתי השקעות שמהווים תחליף להשקעות דומות של הבנקים, ופיקדונות מובנים שמתבססים על תמהיל של השקעות סולידיים שונים.

לסיכום, אתם יכולים למצוא במסגרת בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות , לא מעט אופציות להשקעות סולידיות מסוגים שונים שיכולים להתאים לצרכים ולסכום הכסף שאתם מעוניינים להשקיע.