סדנת מכירות

תוכן עניינים

סדנת מכירות

אם יש מקצוע שמעולם לא חשבתי שאוכל לעסוק בו, הוא מקצוע של מכירות. תמיד חשבתי שכדי להיות אשת מכירות טובה צריך אופי מיוחד, ומעולם לא חשבתי על כך שמדובר גם על כמה מיומנויות שאפשר לרכוש בכל מיני סדנאות של מכירות המוצעות בארץ.

יחד עם זאת, אחרי שאח שלי הודיע שהוא רוצה להקים עסק, והוא ביקש את העזרה שלי בעניין של המכירות, ידעתי שאין לי ברירה. רציתי לעזור לו בכל ליבי, ולפני שהתחלתי את העבודה החלטתי לעשות סדנת מכירות מקצועית. השאלה היא היכן לבחור את הקורס או הסדנה המעבירים את הטיפים הטובים שביותר ללמידה ופעולות מכירה בעתיד?

למידע ופרטים על סדנת מכירות עם עופר רשף

איפה לעשות סדנת מכירות

בדקתי באינטרנט לגבי כל מיני מקומות שבהם אפשר לעשות סדנת מכירות, וגיליתי שיש לא מעט מקומות כאלה. יש הרבה חברות שמציעות סדנת מכירות קצרה ויעילה, והאמת היא, שחשבתי להירשם לסדנה כזו בכיף. על מנת שאוכל לבחור בקלות רבה יותר את החברה שבה אעשה את סדנת המכירות שלי לקראת העבודה עם אח שלי, קראתי קצת חוות דעת שונות של גולשים.

הרבה מאוד גולשים כותבים את חוות הדעת שלהם בהרחבה לגבי כל מיני סוגים של שירותים שהם מקבלים, ואני באופן אישי מאוד מאמינה לחוות הדעת האלה. ככה בחרתי לי את החברה שבה עברתי את סדנת המכירות הראשונה שלי. אומנם זה נכון שבחרתי חברה שהיא לא לגמרי זולה, אך חוות הדעת לגביה היו מאוד חיוביות, ולכן היה ברור לי שאני אוכל לקבל הרבה מסדנת מכירות שכזו.

למכור בכיף

האמת היא, שאחד מהדברים היותר מעניינים ומועילים שעשיתי בחיים שלי, היתה סדנת המכירות הזו שבה השתתפתי. היה מאוד מעניין להקשיב להרצאות השונות, ומעבר לכך, היה מאוד יעיל לעשות את הסימולציות השונות שעשיתי, כך שיצאתי מרוצה ומלומדת. הרגשתי שבפעם הראשונה בחיים שלי באמת קיבלתי כלים וידע לגבי עולם המכירות, שבאמת יעזרו לי בעתיד, כך שביום שבו התחלתי לעבוד בעסק של אח שלי, הרגשתי כבר יותר בטוחה בעצמי, וכמובן שראינו פירות מהלמידה שלי בסדנה.

היום אני עובדת בעסק של אח שלי כבר לא מעט זמן, ואני מנהלת את מחלקת המכירות, כך שבהחלט ניתן לומר שאני עושה את העבודה שלי בצורה מקצועית והיתה שווה כל דקה של למידה והכוונה. כיף לי לדעת שאני תורמת לא מעט למצבו הטוב של העסק, ואני אוהבת לתת טיפים ועצות לכל אנשי המכירות שאנחנו מעסיקים. מידי פעם אני שולחת את העובדים שלי לעשות סדנת מכירות כזו או אחרת, כי אני סבורה שסדנאות כאלה מוסיפות הרבה מאוד לביטחון העצמי, ואם יש משהו חשוב במכירות, זה הביטחון של המוכרים, מי כמוני יודעת.