תפקידה של מערכת לחיסכון באנרגיה לחיסכון כלכלי במגזר התעשייה

בזבוז חשמל יכול להיות האויב מספר אחת שלכם בתור בעלי עסקים, קל וחומר עבור תעשיינים אשר אנרגיה היא אחד מהמשאבים הגזלנים ביותר עבורם. לא פעם אתם מגלים בדיעבד כי חשבון החשמל גבוה בהרבה מאשר החשבון הסטנדרטי אותו הייתם צריכים לקבל אילולא הייתם משתמשים בצורה נכונה בחשמל.מערכת לחיסכון באנרגיה נועדה על מנת לפתור עבורכם את הבעיה הזאת, ובעצם לווסת את האנרגיה בצורה חכמה כך שמצד אחת תקופת העסק לא תיפגע – אך מצד שני החשמל אותו תצרכו יהיה נמוך בהרבה מאשר כמות החשמל אותה צרכתם עד כה.

מערכת לחיסכון באנרגיה – ברוכים הבאים למאה ה-21

היום בעידן שבו הטכנולוגיה שולטת בכל פינה, חשוב מאוד לדעת איך להשתמש בכל מוצר בצורה האידיאלית – מפעלים גדולים מתקיימים בזכות כמות מכונות גדולה שבזכות עבודה מרובה יוצרות תפוקה רבה ועומדות בקצב ההזמנות הרב. מערכת לחיסכון באנרגיה תותאם בצורה חכמה לעסק שלכם ולצריכתו כך שהיא מסוגלת לחסוך עד כ-25% מצריכת החשמל של העסק שלכם – דבר שיכול להוזיל את עלויות החשמל באלפי שקלים כל חודש!

חברת "אנרגטיקה" (המר מילר מהנדסים בע"מ) עוסקת, בין היתר, בתכנון מערכות חכמות לחיסכון אנרגטי, עבור מפעלים ויצרנים בסדרי גודל שונים. ככל שהמפעל או העסק גדולים יותר, כך הפוטנציאל לחיסכון אנרגטיה וכלכלי – גדולים יותר.

לאור הנאמר, אל תישארו מאחור, מהיום כל עסק שמתנהל בצורה נכונה מתאים אליו מערכת לחיסכון באנרגיה כך שתוכלו להמשיך להתנהל כעסק אבל בצורה חכמה יותר. אין לכם מה לדאוג! המערכת עצמה לא תיפגע או תוריד את כמות הייצוא והתפוקה שלכם, להפך לעיתים בגלל החיסכון המשמעותי בחשמל תפוקת העסק שלכם עשויה לגדול והעסק עצמו עשוי לצמוח כתוצאה מההתנהלות הנכונה שלכם. אנו נדאג להתאים לכם מערכת לחיסכון באנרגיה שתהיה אידיאלית לעסק שלכם, ותדאג לחסוך בצורה המרבית ולא לפגוע בתפוקה כלל – אז למה אתם מחכים? כל מה שמרחיק מכם ומחיסכון בחשמל זה רק שיחת טלפון אחת שתהפוך את העסק שלכם להרבה יותר יעיל בין אם הוא עסק קטן או עסק גדול.