ריפודים מעוצבים לריהוט גן, בלי לקחת סיכונים

אתם וודאי מכירים את התרחיש הבא: הזמנתם משפחה וחברים טובים לארוחת ברביקיו אצלכם בחצר. הכנתם את הבשר, שיפדתם ירקות, הכנתם סלטים, ואפילו קניתם מרשמלו לעשות על האש לילדים, ועוגות טובות לקינוח.  חמש דקות לפני שמגיעים האורחים, הילדים הקטנים שלכם מחליטים שזה בדיוק הזמן לעמוד על ספת הזולה במרפסת עם הנעליים המלוכלכות, ואם זה לא מספיק אז גם לשפוך כוס מיץ פטל על הריפוד הבהיר. זו אחת מבין כמה סיבות המסבירות מדוע כדאי לרכוש ריפודים מעוצבים לריהוט גן. אלו אשר מחזיקים בעוד סט אחד של ריפודים לפחות, יכולים בקלות להוריד את הסט המלוכלך, ולהחליפו בחדש לפני שיגיעו האורחים.

רכישה נבונה של ריפודים מעוצבים

אז אחרי שהבנתם מדוע רכישה של יותר מסט אחד של ריפודים מעוצבים לריהוט גן יכולה לסייע ולהקל במצבים שונים, אספנו בעבורכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבצע את הרכישה בצורה חכמה ונבונה:

  • איכות: בראש ובראשונה, לפני שאתם רוכשים ריפודים חדשים עליכם לבדוק את האיכות של הריפודים אותם אתם מעוניינים לרכוש. ודאי לא תרצו לרכוש ריפודים שאורך החיים שלהם קצר, שאינם עמידים בפני נזקי מזג האוויר, וכאלו שיאלצו אתכם לרכוש חדשים לאחר תקופה קצרה של שימוש.
  • אפשרות החלפה: הרעיון שעומד מאחורי ריפוד חדש לפינת הזולה שלכם הוא האפשרות להחליף ריפוד בכל זמן בו תחפצו. אם הריפוד התלכלך, או אם סתם בא לכם לחדש ולרענן את המראה של הזולה, תוכלו להוריד את הריפודים, לכבס אותם בעת הצורך, ולהלביש את פינת הזולה שלכם באווירה חדשה ורעננה.
  • גודל הרהיט: לבסוף, בבואכם לרכוש ריפודים חדשים ומעוצבים לזולה עליכם להתחשב בגודל הרהיט אותו אתם מעוניינים לכסות. ליחידת ישיבה זוגית אתם זקוקים לריפוד זוגי, וליחידת ישיבה אחת, אתם זקוקים לריפוד בגודל קטן יותר. רכשו סט החלפה מלא אשר יתאים לכיסוי של כל חלקי הזולה, כך שלא תתקעו עם חצי זולה בצבע אחד, וחצי זולה בצבע אחר, רק כי לא היו לכם ריפודים להחלפה.

מדוע כדאי לרכוש ריפודים מעוצבים לריהוט גן דווקא אצלנו בפסים?

אנו בחברת פסים מפורסמים בזכות פינות הזולות המיוחדות שאנו מוכרים. הלקוחות שלנו מבינים כי למרות שפינות הזולה שלנו נמכרות במחירים נמוכים, אין זה גורע מאיכות המוצר, מה שמאפשר להם ליהנות מכל החבילה. מאחר ואנו מתמחים בייצור של פינות זולה מבוקשות ואיכותיות, סבירות גבוהה שנוכל לייצר גם מוצרים נלווים איכותיים כמו ריפודים מעוצבים לריהוט גן. הנה לכם עוד כמה סיבות מדוע לפנות דווקא אלינו:

  • חומרים איכותיים: אצלנו בחברת פסים כל הצוות יודע כי על איכות אין פשרות. אנו עושים שימוש בחומרי גלם מצוינים על מנת להעניק ללקוח את המוצר המוגמר הטוב ביותר. לא רק שאנו מעניקים ללקוח מוצרים איכותיים, אנו גם דבקים בחזון הראשוני של הקמת החברה, והוא לספק מוצרים איכותיים, יפים ומעוצבים במחירים נוחים.
  • ניתן להוריד ולכבס: אחד היתרונות החשובים ביותר, למעט העובדה שהריפודים עשויים מחומרים עמידים לאורך זמן הוא, שניתן להוריד את הריפודים מעל הזולות שלנו בכל עת שתחפצו. תוכלו לכבס ולנקות את הריפודים, ולהחזיר אותם נקיים ובוהקים אל הריהוט, ותוכלו גם לבחור לכסות את הזולה בסט ריפודים חדש וססגוני, על מנת לשנות אווירה.
  • סגנונות וגוונים: לבסוף, הריפודים המיוחדים שלנו מגיעים במגוון רחב של סגנונות, צבעים ועיצובים, כך שתוכלו לבחור את הסגנון המתאים ביותר לחצר שלכם. בנוסף, הסטים שלנו יכולים להתאים גם לילדים וגם למבוגרים, כך שתוכלו לעשות בהם שימוש אחר בכל פעם מחדש.

 

המאמר מוגש באדיבות חברת פסים ריהוט גן: http://www.passim.co.il