חתונה של הביוקר: שמלת כלה haute couture ואיפור ברמה גבוהה

כל כלה רוצה לעשות כל מה שהיא יכולה כדי להיראות הכי יפה בערב החתונה שלה, כי אי אפשר להפיק אירוע כל כך גדול כמו חתונה ולא להיראות יפה במיוחד. אם בעבר דיברנו על חתונה חסכונית וכל המשתמע מכך, היום אנחנו מדברים על ההפך הגמור: חתונה של העשירון העליון.

חלק מההופעה של הכלה כוללת את האופן שבו היא מאופרת, ולכן כל כלה מגיע בשלב כזה או אחרת של ההתארגנות לקראת החתונה לרגע שבו היא מחפשת מאפרת כלות. ממש כפי שאף כלה לא הייתה מוכנה להתפשר על יופי השמלה שלה, על האולם, על האוכל או על כל פרט אחר, כך גם אין טעם להתפשר על פחות מאשר מאפרת הכלות המובילה והטובה ביותר שיש בישראל. מאפר או מאפרת של כלות צריכה להיות אשת מקצוע עם הרבה ניסיון, ומעבר לכך, היא צריכה לדעת כיצד לשרת נאמנה את הכלות.

אולם אין כלה מושלמת בלי שמלת כלה מושלמת, שמלות כלה אשר ניתן למצוא בסלון כלות כמו של שבי וישראל, הנמצאים ברח' האורגים 19 באשדוד.

שירות שמתאים לחתונה

מאפרת כלות שאפשר לצאת מרוצים מהשירות שלה זו מאפרת שמבינה את חשיבות האירוע ואת ההתרגשות. יש הבדל בין איפור לאירועים אחרים לעומת איפור לערב החתונה, ומאפרת הכלות צריכה להיות מודעת לרגישות הדברים. יש לקחת בחשבון את ההופעה הכללית של הכלה כאשר בוחרים את האיפור שהכי מתאים לה, כלומר, את השמלה שלה, את עיצוב השיער שלה וכדומה. בנוסף, יש לקחת בחשבון את העונה בשנה שבה מתקיימת החתונה, את עור הפנים של הכלה וכדומה. מאפרת שתדע להתייחס לכל הפרטים האלה היא מאפרת שתוכל לתת שירות מעולה ללקוחות שלה.

ערב בלתי נשכח

מעבר לכל הדגשים הפרקטיים, אין ספק שהכלה רוצה גם ליהנות מכל החוויה כולה של האיפור, ולכן כדאי לבחור מאפרת כלות שמציעה גם חדר איפור עם אווירה ועם כל הפינוקים הדרושים. בחירתה של המאפרת הטובה ביותר יכולה להשפיע מאוד על התוצאה הסופית של האיפור.