מי צריך משרד רואי חשבון?

פתיחת עסק עצמאי זה לא עניין של מה בכך, אלא תהליך רציני שמצריך חשיבה מדוקדקת על כל פרט ופרט. בעלי עסקים רבים הקלו ראש והתייחסו לפתיחת עסק עצמאי כצעד זעיר, לא תכננו מראש את הצעדים הבאים ובסופו של דבר נפלו.

לפני הכול, יחד עם המחשבה על פתיחת עסק, יש להתייעץ עם משרד רואי חשבון מיומן ומקצועי, בכדי להחליט על סוג העסק המתאים, אפשרויות המימון, קו האשראי הנחוץ ובחירות נוספות. משרד רואי חשבון ראובן מור מעניק לכל לקוח יחס אישי, זמין לכל שאלה וייעוץ, הנפקת דו"חות במהירות וביטחון אופטימאלי בכל הקשור בפיננסים.

תוכן עניינים

פתיחת עסק

לאחר ההחלטה על פתיחת העסק ועבודה כפרילנסר, מומלץ לגשת אל משרד רואי חשבון ולתכנן יחד כיצד לייחד את העסק משאר העסקים הזהים בשוק, לוודא את עלויות ההקמה ולדאוג כי לא יהיו חריגות משמעותיות, לתכנן כיצד מחזירים לבנק את ההלוואה והכי חשוב לתאם ציפיות מול המציאות. במחשבה ראשונית על עסק, זה יכול להישמע קוסם וורוד, אך יש פרמטרים רבים שצריך להתחשב בהם, בכדי להצליח להניב רווחים בעסק ולא לפשוט את הרגל.

מהו תפקידו של משרד רואי חשבון?

תפקידו של משרד רואי חשבון הוא לבצע ביקורות על דוחות כספיים ולייעץ על המשך ההתנהלות. הייעוץ כולל בדרך כלל גם ביקורת פנימית וניהול סיכונים, לפי דעתו האישית של רואה החשבון. משרד רואי חשבון ראובן מור מעניק לכל לקוח את הכלים בכדי למנף את העסק שלו, על ידי כלי בקרה יעילים לניהול ומעקב אחר העסק. בעזרת ייעוץ ותמיכה מקצועית של רואה חשבון מנוסה ומיומן, תוכל ליצור עסק רווחי ויעיל. בנוסף לייעוץ והכוונה, משרד רואי חשבון מנהל את הדיווחים השוטפים בעבור ביטוח לאומי, מס הכנסה, מס ערך מוסף וכן הלאה. תפקידם של עובדי המשרד, להיות יעילים, מהירים, זמינים בכל זמן ולהעניק לכל לקוח את השקט הנפשי בניהול החשבונות של העסק.

ראובן מור משרד רואי חשבון,  מנוהל על ידי צוות מנוסה של עורכי דין המתמחים בדיני עבודה ודיני מיסים, מנהלי חשבונות, יועצי מס וכמובן רואי חשבון. המשרד הוקם בשנת 1980 במטרה לשרת לקוחות מכל ענפי המשק ועודו ממשיך לשרת בהצלחה רבה.