שמים עיצוב דירה במרכז!

כשנכנסים לדירה חדשה, או פשוט מעוניינים להכניס אווירה חדשה לתוך הבית, אחת הפעולות הראשונות שעושים היא עיצוב פנים. עיצוב דירה במרכז הארץ הוא נפוץ בעיקר בשל המודעות ההולכת וגוברת לצורך בעיצוב פנים הבית. לפניכם טיפים לעיצוב הדירה כך שתיתן לכם הרגשה יותר טובה כשאתם נכנסים אליה.

הפתרון האולטימטיבי

כבר דובר רבות על הקושי ברכישת דירה. קושי זה מהווה סיבה עיקרית לבחירת זוגות צעירים לגור בשכירות עד ליציבות הכלכלית, שתאפשר רכישת דירה. כאשר הדירה שכורה, אין אפשרות לערוך שיפוצים מאסיביים על מנת לקבל תחושה של מגע אישי וטעם אישי והאפשרות הטובה ביותר ליצירת האפקט היא עיצוב פנים.

הגודל כן קובע!

עוד אחת מתוצאות משבר הדיור היא רכישה ושכירה של דירות קטנות יותר מבעבר, הן מבחינת כמות החדרים בהן והן מבחינת המטרז'. ככל שהדירה קטנה יותר, כך קשה יותר לעצב אותה היות שהיא בדרך כלל עמוסה יותר בחפצים, אך אין זה הופך את הדבר לבלתי אפשרי! בהחלט אפשר לחדש את הריהוט, להוסיף חפצי נוי ולהפטר מחפצים שאינם מתאימים לדירה וכדומה. כלומר, עיצוב דירה במרכז יכול להיות פרויקט מתיש ויקר, אך גם יכול לבוא לידי ביטוי בפרטים הקטנים.

אם הדירה, שברצונכם לעצב היא בבעלותכם, באפשרותכם לרכוש רהיטים, שיעילותם גדולה יותר. לדוגמה, שולחן אוכל קוטן, שנפתח לשולחן גדול לאירוח, או מטבח בעל ארונות חכמים, אשר יאפשרו לכם לאחסן בהם את כלי המטבח באופן יעיל ולעזור בשמירה על הסדר.

מהו הצבע שלך?

לגבי ביגוד נהוג לומר, ששחור מרזה ולבן משמין. אמירה זו נכונה גם לגבי עיצוב פנים: צבעים בהירים כגון צבע שמנת, יכולים לתת לחלל החדר מראה גדול ומרווח יותר מאשר צבעים כהים יותר כגון אפור או חום. לכן, כאשר אתם בוחרים צבע לקירות או לרהיטים שלכם, נסו לבחור צבעים בהירים ליצירת מראה מרווח ושתלו חפצי נוי כהים יחסית לשבירת הבהירות וקבלת צבעוניות בחדר.

רעיונות טובים שווים כסף

אם אתם רוצים לעשות עיצוב פנים במרכז מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום.