קורס אימון אישי יכול לקדם אדם בכל תחום בו יבחר

מחפשים מסלול קריירה? מעוניינים בשינוי בחיים? רוצים למצוא דרך לעשות טוב לאחרים ובד בבד לקדם גם את עצמכם? הדבר הכי מתאים בשבילכם הוא כנראה קורס אימון אישי. כמובן שזה בתנאי שאתם רוצים להצליח, להתקדם, לשפר את חייכם וכן לעשות כל זאת גם לאחרים.

מה זה אימון אישי?

אימון אישי הוא ענף מתוך הפסיכולוגיה של הספורט ובו מאמנים אישיים עובדים באופן פרטני עם אנשים, בתחומים שונים, בהם התחום החברתי, התחום המקצועי, התחום הבינאישי, התחום העיסקי, התחום הזוגי, התחום המשפחתי וכן הלאה. אנשים שרוצים לעזור לאחרים בכך יכולים לעבור קורס מאמנים אישיים ולעבוד עם אנשים כדי לקדם אותם לקראת מימוש הרצונות שלהם.

למי מיועד קורס אימון אישי?

קורס זה מיועד לכל אדם המחפש מקצוע רלוונטי לעולם המודרני. אנשים רבים מעסיקים מאמנים אישיים וכך גם עסקים וארגונים. אלה רוצים בגורם שיוכל ללוות אותם לאורך זמן ולקדם אותם בתהליכים הקשים לביצוע באופן אישי. קורסים שונים של אימון אישי מתמקדים בתחומים שונים אך כולם נועדו לתת כלים למאמנים לייעץ למודרכים שלהם ולהוביל אותם להגשים את המטרות וכמובן בעת הצורך גם להגדיר מטרות אלה.

קורסים שונים בתחום

קורס אימון אישי יכול להיות גם ממוקד בנושאים מסויימים כמו קורס אימון עסקי, קורס אימון להורים, קורס אימון זוגי וקורס אימון לבריאות. כל אחד מהקורסים האלה מתמקד בהיבט אחר בו אנשים רבים מעוניינים לשפר. כך למשל קורס אימון עסקי נועד לאפשר למאמן ללוות בעלי עסקים, מנהלים או עובדים רגילים בעבודתם, לעזור להם להתקדם מבחינה מקצועית, לשפר את יעילות עבודתם ואת התקשורת שלהם עם הלקוחות, המעסיקים או העמיתים שלהם למקצוע.

קורס אימון הורים אישי כמובן מתייחס לפן ההורי בחיים של האדם. הוא נועד ללמד סמכות הורית, שמירה על גבולות, תקשורת עם בן או בת הזוג מול הילדים וכן תקשורת בריאה עם הילדים. מדובר על הורים לילדים בכל הגילאים, החל מגיל הינקות ועד לגיל ההתבגרות. לעומתו קורס אימון זוגי מתמקד רק בקשר בין בני זוג אך גם הוא מתמקד בתקשורת ביניהם. בתחום זה מתייחסים להיבטים העולים באופן טבעי במערכת יחסים זוגית כמו קבלה, כעסים, קנאה, מריבות, עתיד הקשר ועוד.