מעוניינים לבחור בהשקעה על ידי קרן גידור?

מעוניינים להשקיע את כספכם ולא להשאיר אותו לשבת סתם ככה בבנק? תמיד תוכלו לבחור קרן גידור. קרן זו היא קרן השקעה בה כביכול תמיד יש רווח, לא משנה מהו מצב השוק. זאת על ידי שימוש באמצעים פיננסיים של גידור.

קרנות גידור גדולות

בעולם קיימות מספר קרנות גדולות של גידור, בהן קרן הגידור של ג'ורג' סורוס, קרן הגידור טייגר וקרן גידור יגואר, קרן הגידור סיטאדל וקרן גידור רנסאנס טכנולוג'יס. קיימת השגחה על קרנות מסוג זה ברחבי העולם, כך לפי הארגון הבינלאומי של רשויות של ניירות ערך. הדרך לעשות זאת היא לרוב על ידי רגולציה פרטנית של יועצים פיננסיים.

במה שונה קרן גידור לקרן נאמנות רגילה

קרן נאמנות רגילה משקיעה את הכסף באפיקי השקעה סולידיים. אלה כוללים למשל מניות יציבות, אגרות חוב ועוד. קרן מסוג גידור לעומת זאת תנסה לעלות את הסיכויים שלה לרווח גם אם יש צורך בהשקעה בשוק תנודתי. קרן רגילה מסורתית משקיעה באופן שמרני ולכן תוצאותיה יכולות להיות רווח רע כאשר השוק בעליה.

כלים פיננסיים בהם משתמשת הקרן

קרנות גידור משתמשות במספר כלים פיננסיים לשם רווח, בהם גם מכירה בחסר וגם מינוף פיננסי. כלים אלה הם כלים מורכבים ויכולים לאפשר גם רווח גם במקרה של ירידה בשוק. קרנות הגידור הן קרנות בהן אנשים רבים בוחרים בשנים האחרונות. זאת משום שמספר קרנות גידור הצליחו להשיג תשואה גבוהה וגם יציבה, במיוחד לעומת המדדים הממוצעים. כמו כן תוצאות אלה נשארו יציבות לאורך של כשלושה עשורים.

לשם פתיחת קרן גידור יש צורך בסכום השקעה התחלתי גבוה מאוד, במקרים רבים מדובר על כמליון דולרים לפחות. עם זאת קיימים מקרים בהם ניתן להשקיע סכומים קטנים יותר. מלבד זאת הקרנות גובות לא רק דמי ניהול אלא גם עמלת הצלחה גבוהה מאוד שיכולה לנוע בין 10% ועד ל-50% מהרווח שיתקבל. היבט זו נובע בין היתר מהצורך בשימוש נכון באסטרטגיות כלכליות שונות, הדורש מומחיות וידע וכן נדרש פיתוח של האסטרטגיות באופן קבוע.