חשוב תמיד למצוא עו"ד משפחה מקצועי

במה עוסקת עורכת דין לענייני משפחה? האם מדובר רק על ענייני נישואין וגירושין? האם מדובר רק על ענייני רכוש וממון? למעשה עו"ד משפחה עוסקת בהרבה מאוד סוגיות, בהן גישור, נישואין וגירושין, ממון, הסדרי ראייה ועוד. עורכת דין לענייני משפחה יכולה לייצג אתכם בבית הדין הרבני ולא רק בבית הדין האזרחי ויכולה לסייע לכם לאורך התהליך של השגת הסכם, עם הבעל, עם הסבא או הסבתא, האחים, ההורים ועוד.

נסיון להשגת הסכם

בכל הקשור לעניינים משפטיים במשפחה הפתרון הטוב ביותר הוא השגת הסכם. עו"ד משפחה יכולה לפעול כדי לאפשר לכם לקבל את התנאים הטובים ביותר שאתם מבקשים ובד בבד לא להגיע למצבים משפטיים לא נעימים. הסכם גירושין לדוגמא נועד להביא את שני הצדדים להסכמה בכל העניינים הקשורים לפרדה. הסכם זה אמור לטפל בכל הנושאים, גדולים כקטנים כדי למנוע חיכוכים עתידיים, עליו לגעת גם בנושאים עכשויים וגם בנושאים שיעלו בהמשך הזמן.

העדיפות להסכם על פני מאבקים משפטיים היא גדולה מאוד. עורך דין משפחה יכול דרך הסכם לקצר באופן משמעותי את פרק הזמן בו מנסים שני הצדדים להגיע לפתרון, כאשר כל אחד מושך לצד שלו. באופן זה ניתן לחסוך זמן יקר, כסף רב וגם כאב לב. כמובן שלא מדובר בוויתור על הזכויות או על נסיון להשיג הסכם מזורז בכל מחיר. עורך דין טוב יפעל במקביל להשיג עבורכם את הטוב ביותר ולממש את כל זכויותיכם וגם לא למשוך את התהליך זמן רב.

באילו תחומים נוספים עוסקת עו"ד משפחה?

למעשה תחום זה של עריכת דין כולל הרבה מאוד תתי קטגוריות הנוגעות לכל התחום המשפחתי. בהם לדוגמא עורכת דין משפחה יכולה לטפל במשמורת על ילדים, מזונות אישה, הסכמי ממון, מזונות ילדים, הסדרי ראייה עם הורה, פירוק משותף, צוואות, בקשות לתיקון גיל, אלימות במשפחה, הגירה, חלוקת נכסים וזכויות, אפוטרופסות, גישור והסכמים, הסכמי גירושין, תביעות כספיות ורכושיות, צווי ירושה, התרת נישואין, משמורת משותפת, צווי הגנה וצווי מניעה, בקשות לשינוי שם ילד וגם אפוטרופסות למבוגרים ואפוטרופסות לנכים.