האם משטחי סטארון וקוריאן משתלמים כלכלית?

משטחי סטארון הם אחיהם של משטחי הקוריאן, שני משטחים אלו ידועים כחומרי הגלם הטובים ביותר בעולם נכון לשנים האחרונות. במאמר זה נסביר אודות יתרונותיו של הסטארון ונקודות חשובות אותן יש לדעת אודותיו.

סטארון- על מה מדובר?

משטחי סטארון הם משטחים שעשויים מחומר גלם חזק שמוגדר כאחד מחומרי הגלם הטובים ביותר בעולם. היתרונות של חומר זה הם אלו שמובילים למחיר הלא נמוך שלו אך גם לעמידות רבת השנים שלו ולדרישה הגדולה כל כך. היתרונות הם:

  • חיבורים מיוחדים- לא רואים את החיבורים של משטחי סטארון שכן הם נעשים על ידי הדבקה מיוחדת וליטוש. דבר זה יוצר מראה של חומר אחיד וללא תפרים, בדומה אל משטחי קוריאן.
  • היגיינה- כיוון שאין חיבורים או תפרים כלשהם, אין גם לכלוך שמצטבר על המשטח או מחלחל לתוכו ואין הצטברות של שמנים, היווצרות של עובש וחדירה של כל מיני חיידקים שגורמים לריחות לא נעימים.
  • התאמה אישית- ניתן להתאים משטח זה לדרישותיו של הלקוח ללא מגבלת גודל מסוימת.
  • עיבוד גמיש- יש אפשרות לעבד את החומר לכל צורה ולסוגים שונים של שימושים בהם מעוניינים.
  • גוונים- חשוב לדעת שהגוונים של חומר זה עמידים ולא מושפעים ממזג אוויר לח.
  • ניקוי קל- קל מאוד לנקות משטח זה משום שהלכלוך אינו מצטבר עליו. ניגוב קליל עם מטלית יחזיר לסטארון את המראה הטבעי שלו

לסיכום, משטחי סטארון הם משטחים חזקים, מרשימים ועמידים לאורך שנים. בנוסף, במקרה בו מופיעים על המשטח שריטות קלות יש אפשרות לתקן את הבעיות בקלות וזאת על ידי חול ניקוי וסקוטש ברייט ופשוט להחליק את השריטות. כעת, כל שנותר הוא להחליט מהו אותו משטח שמתאים לכם ולהזמין.

למידע נוסף על קוריאן וסטארון, היכנסו לאתר של חברת LIONY – מהחלוצות והמובילות בישראל בתחום.