זרקור על: סמסונג גלקסי 4S

לכל אחד מאיתנו יש כמה דברים שהוא לא ישאיר בבית כשהוא יוצא. זה מתחיל בכך שכולנו לוקחים את המפתחות, ממשיך בכך שחלק לוקחים את הסיגריות ומגיע לשאלה של הטלפון הסלולארי. אתם יכולים להיזכר בפעם האחרונה שבה יצאתם מהבית בלי המכשיר הנייד שלכם? האמת היא, שרוב האנשים לא עושים את זה, ורוב האנשים לוקחים את הטלפון שלהם לכל מקום. זו הסיבה לכך שלפני שאתם קונים מכשיר כמו samsung galaxy s4, אייפון או כל מכשיר אחר, כדאי יהיה גם להתייחס למשקל וגודל של המכשיר. לא כדאי לקנות משהו שיהיה כבד וגדול מידי, כי בסופו של דבר המכשיר הזה עתיד ללוות אתכם בכל שעות היום ולכל מקום.

מה תעשו עם הנייד שלכם?

עוד שאלה טובה שיכולה לעזור לכם לבחור בין טלפון כמו samsung galaxy s4 ובין טלפונים חכמים אחרים, זה האם אתם יודעים מראש מה תרצו לעשות עם המכשיר. כלומר, יש הבדל בין אנשים שמשתמשים במכשיר הזה בתור יומן, מחשב או דרך לתקשר עם אנשים מכל העולם ובין אנשים שרק רוצים לקבל ולהוציא שיחות. אם אתם משקיעים וקונים לעצמכם מכשיר משוכלל ויקר הרי שהוא חייב לענות על כל הציפיות שלכם ולכן כדיא לבדוק מראש את הפונקציות שהוא יכול להציע לכם.

איפה קונים טלפונים בזול?

החלום של כולנו זה לא רק שיהיה לנו את הטלפון הנייד הכי משוכלל שיש, אלא גם לקנות אותו במחיר הכי זול שאפשר. אתם חייבים להבין שכאשר מדברים על קניית טלפונים חכמים מדברים על הוצאה כלכלית לא נמוכה, אך מצד שני כדאי לזכור שיש מקומות שבהם תוכלו לשלם פחות. לכן כדאי תחילה לבחור את המכשיר שלו אתם זקוקים ורק אח"כ להשוות מחירים.