הלוואות לעסקים בקלות ובנוחות

תזרים מזומנים הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להקמה של עסק, וגם להתנהלות השוטפת שלו. באמצעות תזרים מזומנים קבוע פחות או יותר ניתן לשלם משכורות לעובדים, להעסיק אנשי מקצוע שונים, לשלם את האגרות לצורך קבלת אישורים מתאימים, לשדרג את בית העסק ולהפוך אותו לייצוגי, להשקיע בערוצים שונים, ולהתפתח. אחד הפרמטרים החשובים ביותר לשמו העסק זקוק לתזרים של מזומנים הוא פרסום ושיווק. רווחים נאים יכולים לאפשר לעסק לשווק את עצמו בצורה אגרסיבית בערוצי הפרסום השונים, ולהגיע לקהל גדול יותר של לקוחות. אולם, חברות קטנות או מתחילות לא תמיד מצוידות בתזרים מזומנים מספיק על מנת לנהל את העסק כהלכה, ולכן הן פונות לערוצים השונים לצורך קבלת הלוואות לעסקים.

מי יכול לספק הלוואה לעסק? 

ישנם כמה גופים אשר יכולים לספק הלוואות לעסקים:

  • בנקים: בראש ובראשונה אתם יכולים לפנות לבנק בו אתם מנהלים את החשבון העסקי או הפרטי שלכם, ולהתעניין במסלולי ההלוואה השונים הניתנים לעסקים. לרוב, הלוואה בנקאית אינה ניתנת באופן מידי, והיא זקוקה לעבור אישורים של דרג בכיר. לעיתים, הלוואות אלו מצריכות הצגה של מסמכים שונים, ואפילו ערבים.
  • חברות פרטיות וחברות אשראי: חברות פרטיות שונות יכולות להעניק הלוואה לעסק, כאשר אם מדובר בסכום של עד 50,000 שקלים, לרוב ההלוואה ניתנת אפילו באופן מידי, תוך שעה מרגע בקשת ההלוואה. אם מדובר בסכומים גבוהים יותר, התהליך הוא מעט אחר, ודורש בדיקות קצת יותר מעמיקות של החברה, אך לרוב אין צורך במסגרת אשראי טובה, אלא רק בהכנסה יציבה ובטוחה. חברות פרטיות אלו מציעות מתן הלוואה ללא קשר למסגרת האשראי, כאשר ההחזרים נעשים בשיקים שכותב מקבל ההלוואה לפקודת החברה. היתרון הגדול הוא, שלרוב אין הלוואות אלו תופסות את מסגרת האשראי, וכך ניתן ליהנות גם מסכום ההלוואה, וגם ממסגרת אשראי גדולה.

בחירת חברה המתמחה בהלוואות לעסקים

על מנת להיות בטוחים כי אתם לוקחים הלוואות לעסקים בצורה נכונה, וכי אינכם מסתבכים עם השוק השחור, חלילה, ישנם מספר פרמטרים חשובים אשר מצביעים על חברה אמינה ומקצועית, הנה כמה לפניכם:

  • חוזה: הפרמטר החשוב ביותר להבטיח שלא תסתבכו בהמשך הוא חתימה על חוזה אל מול החברה המלווה, אשר מפרט את כל תנאי ההלוואה, ואת תנאי ההחזר, התאריכים, הריביות המתלוות לסכום הכולל ומועד הפירעון הסופי.
  • המלצות: הפרמטר החשוב השני אשר יכול להבטיח לכם כי החברה מקצועית ואמינה הוא המלצות. המלצות תוכלו לקבל באמצעות קרובים או בני משפחה, וגם באמצעות רשת האינטרנט. סביר להניח שחברה אשר מאחוריה עומדים מספר גדול של לקוחות מרוצים, היא חברה מקצועית, אשר מעניקה שירות נוח ויעיל, ואין סיכוי שתרמה אתכם בצורה כלשהי עם התשלום.
  • ריביות: לבסוף, חשוב לבחור חברה על פי גובה הריביות אותם תצטרכו להוסיף לסכום הכולל. הפרשי ריביות יכולים להיות לעיתים גבוהים ומשמעותיים, במיוחד כאשר מדובר על הלוואות בסכומים גבוהים.