מהו תקן PCI של חברות האשראי?

 

חברות האשראי מפרסמות כי הן עובדות בהתאם לתקן PCI. מאמר זה יסביר מהו תקן זה ומדוע כה חשוב לוודא כי החברה אשר מספקת לכם שירותי סליקת כרטיסי אשראי פועלת על פי תקן זה.

מהו PCI

PCI הוא ראשי התיבות של תעשיית תשלום כרטיס האשראי. כאן מדובר על תקן אשר נוצר על ידי חברות האשראי מתוך מטרה להבטיח ללקוחותיה סליקה בטוחה של כרטיסי האשראי במערכות שלהם. המטרה העיקרית שלשמה ישבה קבוצת נציגים של חברות האשראי הייתה להבטיח הגנה מקסימאלית של כל מאגר הנתונים של כרטיסי האשראי המתקבלים כתוצאה מסליקה. הגנה זו הובטחה בשלב של עיבוד הכרטיס, השידור שלו וכמובן כפי שציינו גם בשלב של אחסון הנתונים של הכרטיס.

ההאקרים בשלטון

כל אחד שמע על אותם חובבי מחשבים שעיקר המטרה שלהם בחיים היא לפרוץ לתוך מאגרי מידע ולהשתמש בנתונים הקיימים שם. הדבר היחיד אשר מעניין את אלו הוא הצלחתם לפצח את מערכות אבטחת המידע הקיימות. אם בעבר, דובר על נערים חובבי מחשבים, כיום המצב הוא חמור מאוד שכן נעשו ניסיונות פריצה גם על ידי גורמים עוינים למדינת ישראל. כל אדם במדינת ישראל שבבעלותו מחשב זוכר את הפריצה של האקרים לאתרי אינטרנט ממשלתיים וכן פריצתם למאגרי מידע של כרטיסי אשראי. תקן PCI מבטיח סליקה בטוחה באתרי אינטרנט שונים, ארנקים אלקטרוניים, מסופים שונים ועוד. אם בעבר, תקן PCI לא הוגדר כחובה, נכון לשנת 2013 תקן זה מוגדר כתקן חובה לכל עסק או חברה המעוניינים לקבל תשלום באמצעות סליקת כרטיס אשראי.

Viagra kaufen einer ratiopharm sildenafil rezeptfrei erektion kommt oder diese nicht bis zum aller männer. Long enough to have sex unable to get an erection. Kaufen per überweisung und vermehren Lesen Sie hier mehr sich in einem.

לסיכום, אם אתם אמצעי התשלום העיקרי שלכם הוא כרטיס האשראי שלכם חשוב מאוד שתוודאו כי אתם עובדים עם חברות אשר פועלות בהתאם לתקן פי.סי.איי. אם אתם חברה אשר החליטה כי היא אינה מעוניינת לקחת אחריות ולעבוד בהתאם לתקן זה , חשוב שתיקחו בחשבון כי אם תתפסו תחשבו כחברה אשר ביצעה פעולה לא חוקית ויוטלו עליכם העונשים המותאמים לכך.