שמעתם כבר על שוקולדים מעוצבים לעסקים?

שוקולד משפיע לטובה על מצב רוחו של האדם ויש שטוענים שיש לו גם סגולות מרפא מסוימות. המטרה של מאמר זה היא להכיר לכם את הצד השיווקי של השוקולד וזאת על ידי הכרת סוגי שוקולדים מעוצבים.

אסתטיקה דקורטיבית

אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנשים תמיד מתרשמים מהצורה של המוצרים השונים ומהמארז שלהם. זוהי הסיבה שבעשור האחרון יש דגש כה גדול על כל הקשור אל תחום העיצוב מוצר. כאשר מדובר על מאכלים, עיצוב אטרקטיבי של מוצר אחד יכול לגרום לתעדוף שלו אל מול מוצר אחר. דבר זה תקף גם לגבי שוקולדים. בנוסף, שוקולדים מעוצבים יכולים להיות כלי שיווקי מיתוגי של חברה או של מוצר חדש שמגיע אל השוק או פשוט מתנה נפלאה ומתוקה לחג או לכל אירוע אחר אותו חוגגים. רוב האנשים בעולם אוהבים שוקולדים ולכן רובם ישמחו לקבל אותם כמתנה.

שוקולדים מעוצבים בהתאמה אישית

נכון להיום יש אפשרות להזמין כמויות שונות של שוקולדים באותו עיצוב בו מעוניינים. יש חברות שמעוניינות לתת לעובדים שלהם מתנה לחג בדמות שוקולד בצורת הלוגו של החברה ואילו בחברות אחרות מזמינים שוקולדים מעוצבים בהתאם לסוגים שונים של אירועים ומוצרים אותם מעוניינת החברה לשווק. שוקולד שמעוצב בצורת סביבון לחג החנוכה יהיה אטרקטיבי ביותר וכל המשפחה של העובד תזכור אותו. עיצוב בהתאמה אישית של שוקולד תמיד תצליח לקלוע למטרה והאדם שיקבל אותו יזכור את השוקולד המיוחד שקיבל מחברה זו או אחרת.

בחירת החברה המתאימה

שוקולדים מעוצבים צריכים להיות שוקולדים איכותיים, בעלי עיצוב מרשים וגימור ברמה גבוהה. לכן, חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום שמאפשרת לכם היצע גדול של שוקולדים וסוגים שונים של עיצובים. תמיד יש לוודא שהחברה מציע לכם סוגים שונים של שוקולדים לבחירה, אריזות מעוצבות מרשימות, שהעיצוב של השוקולדים יעשה תוך שימוש בטכנולוגיות עיצוב והדפסה מתקדמות, שתהיה אפשרות להזמין גם כמויות קטנות של שוקולדים, שתהיה בקרת איכות קפדנית וכמובן יחס אישי יוצא מן הכלל.

מידע נוסף תמצאו באתר של חברת "שוגארט":

sugart.co.il