הטבות למחזיקי כרטיס MyCorporate

בהתחלה היו כרטיסי אשראי רגילים, כמו אלה שכל אחד מאיתנו מחזיק בארנק. לאחר מכן, החלו לייצר כרטיסי אשראי שמותאמים להכנסות שונות, אנשים שביצעו כמות גדולה של עסקאות נהנו מכרטיסי אשראי מיוחדים כמו מועדון לקוחות, זהב, פלטינום ועוד. בהמשך נוצרו כרטיסי אשראי לגורמים ספציפיים, למשל, סטודנטים, חיילים, היום אנחנו יכולים למצוא כרטיסי אשראי שמותאמים לארגונים שונים, וכן נוצר MyCorporate.

הרעיון הוא שכל ארגון או חברה, יספקו לעובדים שלהם כרטיס אשראי של חברת ישראקארד, אשר באמצעותו הם יוכלו לבצע את הקניות שלהם. בתמורה, הארגון מקבל הטבות והנחות מיוחדות לעובדים שלו ותנאי תשלום נוחים יותר. בין אם זה עמלות נמוכות, ריביות הרבה יותר נוחות ועוד.

כל מי שמחזיק בכרטיס MyCorporate, יכול למצוא מגוון רחב של הטבות והנחות באתר מיוחד שמפעילה חברת ישראקארד, אשר מטרתו לספק ללקוחות החברה שמחזיקים בכרטיס, אפשרות לבחור את המבצעים וההנחות שמתאימים להם. בין אם מדובר במבצעים והנחות אשר קשורים לעולם התיירות, תרבות, ילדים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לבית, ביגוד והנעלה ועוד.

כל המבצעים והטבות, בנויים על הרעיון שאם רוכשים אותם דרך האתר, באמצעות הכרטיס, אפשר לשלם עליהם הרבה פחות, מן הסתם, וכן ניתן לבצע את הרכישה בתנאים הרבה יותר נוחים. לעיתים מדובר על מחירים נמוכים ולעיתים מדובר על אפשרות של רכישה אחד פלוס אחד.

חשוב לומר, לא כל ארגון ולא כל חברה יכולים להציע לעובדיו כרטיס MyCorporate, אלא רק ארגונים וחברות שעומדות בתנאים של חברת ישראקארד. הרעיון הוא ליצור ייחודיות, ולא להפוך את הכרטיס למשהו שכל אחד יכול להחזיק בו, אז הוא יהפוך להרבה פחות מיוחד ויוקרתי.

לכן גם משתלם מאוד מצד הארגון או החברה, להעניק לעובדים כרטיס כזה, הרי זה עוד דרך ליצור חיבור ושייכות של העובד למקום וכן לגרום לו להרגיש הוא עובד במקום מיוחד, מקום יוקרתי ששונה ממקומות אחרים.

כאמור, המבצעים וההטבות עבור מחזיקי כרטיס MyCorporate, הם עוד כלי בו המנהלים יכולים לתגמל את העובדים שלהם, אומנם לא מדובר בבונוס כספי או בשכר גבוה יותר, אך זה בהחלט מגולם בחסכון כלכלי.