ד"ר אופיר שיין מנתח פלסטי בשבילך

בעשורים האחרונים יותר אנשים פונים למנתחים פלסטיים על מנת להגשים את החלומות שלהם, ולקבל את המראה המושלם של מקומות שונים בחלקי גופם. מלבד זאת, תחום הניתוחים הפלסטיים והכירורגיה הפלסטית הפך נפוץ גם בקרב מי שרוצה לשקם חלק בגופו שהשתבש או פגם בגופו שתמיד רצה לשפר.

בשל כך, ניתן למצוא כיום שורה של מנתחים פלסטיים שמציעים את השירות שלהם, מתוך כך שחלק מהמנחתים אכן מצבעים את עבודתם בצורה מקצועית, בטוחה ומהימנה.

אחד הרופאים הבולטים בתחום הרפואה הפלסטית הינו דר' אופר שיין. את דר' שיין, איתרנו בסקירת מספר מנתחים והוא בלט משום שהוא נמנה עם השורה הראשונה של המנתחים הפלסטיים בישראל.

אז מה כדאי לדעת על דר' אופיר שיין?

דר 'שיין למד לימודי רפואה בהדסה במסגרת העתודה האקדמית של צה"ל.  האהבה לאומנות ולאסתטיקה משכה אותו מאז היותו ילד והוא תמיד עסק בניסויים במעבדה לכימיה בבית הספר התיכון. כרופא גדודי שהציל חיים בשירות צבאי, פיתוח דר' שיין שיטות ותכשירים לטיפול בכוויות מגז חרדל והוא שימש גם כראש מדור להדרכת טראומה באקדמיה לרפואה צבאית.

דר' שיין ורפואה פלסטית

דר' שיין ביצע התמחות בכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי אסף הרופא, והוא כתב עשרות מאמרים בתחום הכירורגיה הפלסטית והכירורגיה המשחזרת, וכיום הוא מתמחה בשלל ניתוחים פלסטיים בניהם:

ניתוחי הקטנה והגדת חזה, ניתוחי הצמדת אוזניים, ניתוחי מתיחת בטן וניתוחי מתיחת פנים, ניתוח אף וניתוח מתיחת זרועות, ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוח, ניתוחי סנטר, ניתוח הרמת גבות ניתוח שאיבת שומן ועוד.

לדר' שיין עשרות לקוחות מרוצים שמעידים כי הניתוחים שביצעו במרפאתו עברו בהצלחה רבה וכי הם מרוצים מהעבודה המקצועית, מהיחס הטיפול וחשוב מכל התוצאות העשויות ללא רבב שתאמו את הציפיות שלהם.

דר’ שיין הוא מנתח פלסטי החבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית והעמותה הישראלית לפלסטיקאים העוסקים בכירורגיה אסתטית והוא בעל תואר במנהל מערכות בריאות של ביה”ס למנהל עסקים של אוניברסיטת בן גוריון.