שי פינוי דירה בלוד

 

אנשים רבים היו שמחים לגלות שיש במציאות גמדים קטנים שמסייעים לטפל במגוון משימות שלהם עצמם אין כוח לטפל בהן. ובכן אומנם אין גמדים קטנים, אך כן יש חברת "שי פינוי דירה" אשר יודעת לפנות כל סוג של תכולה מכל מקום, כן יודעת להעניק שירותי ניקיון משלימים וכן יודעת להתמודד גם אל מול דירות של אגרנים כפייתיים ודירות ירושה, כלומר גם אל מול דירות מזוהמות ביותר. אי לכך, חברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות כל דבר מכל מקום, וגם כאשר מדובר בפינוי פסולת היא יודעת לעמוד במשימה על הצד הטוב ביותר, וזאת כי בין היתר מדובר בחברה שעוסקת בתחום לאורך 25 שנה ועל כן אין משימת פינוי עמה החברה אינה יודעת כיצד להתמודד, ואף אין צורך לחוש בושה אל נוכח מצב הדירה, וזאת כי פשוט מאוד החברה רגילה לכך, ועבורה מדובר בעוד משימת פינוי תכולה.

תרומה לקהילה בדרך עקיפה

לאורך השנים חברת "שי פינוי דירה" פינתה לא מעט דירות של אספנים כפייתיים ואף דירות ירושה. מכאן שהחברה למדה להציע שירותי מיון חשובים, וזאת על מנת לסייע לאדם אשר עומד אל מול תכולה רבה לקבל סיוע מקצועי, כך שהוא לא יפנה בטעות ציוד שיש בו צורך או ערך. כמו כן בעת הגשת העזרה בשלבי המיון, החברה מתחילה לבצע תתי מיונים משלה, כך שחלק היא מייעדת אל עבר מכולה מורשת (בהתאם לחוקי העזר בעיר לוד) וחלק היא מייעדת לפחי מיחזור בהתאם לסוגי החומרים. כמו כן החברה תמיד מעדיפה את הפתרון הנכון ולא את הפתרון הקל ביותר, ועל כן חברת "שי פינוי דירה" דואגת להעביר חלק מהתכולה אל ארגוני צדקה, כך שבזכות החברה ניתן בדרך עקיפה להעניק למוצרים מסוימים הזדמנות שנייה וכמובן שגם לתרום לקהילה.

מבקשים התחלה חדשה?

חברת "שי פינוי דירה" למדה שעל מנת לפנות דירות מוזנחות ומזוהמות יש לבטח את העובדים ולהעניק ביטוח צד ג', יש להגיע עם לבוש וציוד מגן ויש לדעת להשאיר את הדירה במצב בו היא נראית מסודרת, מאורגנת ונקייה, כך שהבעלים יבקשו לשמור על המצב ויקבלו התחלה חדשה וריחנית שתניע אותם להתמיד באותה דרך חדשה. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות משירותי פינוי איכותיים ואם גם אתם מבקשים ליהנות משירותי ניקיון מקצועיים בדיוק באותה המידה, הרי שעומדת עבורכם תושבי לוד אופציה אחת מבטיחה במיוחד – חברת "שי פינוי דירה"! מה נותר? לפנות עוד היום אל שי מנהל החברה ולקבל פרטים נוספים.

איכות ומקצועיות מעל הכול

לבסוף נציין שכלל חברי הצוות מבוטחים, שחברת "שי פינוי דירה" מקפידה על יחס אנושי, תומך ומכיל, שהחברה יודעת להציע בעת הצורך שירותי מנוף, שהחברה מכינה מראש שיעורי בית, שהמחיר מושתת על הנתונים שבשטח וניתן רק לאחר שמגיע נציג לראות במה בדיוק מדובר ושאתם עומדים לצאת מעל ומעבר למרוצים!