בר מצווה בכותל מחירים טובים איך משיגים?

חגיגות בר מצווה בכותל הינן פופולאריות כבר שנים. הכותל המערבי הוא מקום קדוש ליהודים והוא נחשב מקום נפלא לברכות וחגיגות, ובשל כך הוא ממלא את לב החוגגים שמחה גדולה, במיוחד בעיקר ביום הנפלא בו ילד הבר מצווה חוגג את הגעתו לגיל המצוות.

ובכל זאת, כאשר אתם מארגנים בר מצווה בכותל עליכם  לדאוג להסעות למוזמנים שלכם, לכיבוד או לארוחה במסעדה לאחר האירוע, לנגנים שילוו את השמחה, לתפילין וטלית לילד בר המצווה ולמקומות חנייה לרכבים פרטיים. לכן במאמר הבא הכנו לכם כמה טיפים להשגת מחירים טובים לבר מצווה בכותל.

שכירת חברה להפקת אירועים – לעיתים חברות להפקת אירועים בכותל יכולות באמצעות הקשרים ששיש להם להוזיל עד מאד את העלויות של אירוע בר מצווה בכותל. חברות מסוג זה יכולות בשל הקשרים שיש להם עם חברות הסעות, עם מסעדות, ועם מוזיקאים ונגנים: להשיג עבורכם את המחירים הטובים ביותר להפקת האירוע. זה נכון שתצטרכו לשלם סכום מסוים לחברה להפקת האירוע, אבל הוא ישתלם לכם לשם החיסכון שהחברה להפקת אירועים תאפשר לכם בשל קשריה.

ביצוע השוואת מחירים – אם בחרתם להפיק את האירוע לבד, חשוב לבצע השוואת מחירים מקצועית. השוואת מחירים מסוג זה כוללת בדיקת כלל חברת ההסעות לכותל ולקיחת ההצעה המשתלמת ביותר, עוד יש לסקור נגנים שמנגנים בכותל ולבחור מסעדה משתלמת או אולם אירועים בכותל שיוכל לארח אתכם לאחר האירוע.

חנייה לרכבים פרטיים – אם בחרתם להגיע לכותל ברכבים פרטיים אנו ממליצים לחנות את הרכבים שלכם בשער ציון שהוא השער הקרוב ביותר לכותל המערבי. בנוסף, ניתן לחנות את הרכב שלכם בחניון ממילא שמציע שעתיים ראשונות של חניה בחינם. בכך ניתן לחסוך מעט בתשלום לחנייה.

תפילין וטלית – בכותל המערבי ניתן להשיג תפילין בחינם כדי שהילד יניח בזמן הטקס. אם לא רכשתם לילד טלית, תוכלו להשיג בכותל גם כן טלית מאחד מבתי הכנסת שבאזור.

נגנים – כדי לחסוך מעט כסף בשכירת הנגנים, בדקו היכן ישנם נגנים מתחילים בירושלים. כיום ישנם מגוון נגנים בעיר שירצו לנגן ולשמח את ילדכם בעבור סכומים שאינם גדולים במיוחד. נגנים אלה מוכשרים מאד והם יארגנו עבורכם שמחה גדולה.