פינוי מקצועי זה שי פינוי דירה

סביבת המגורים עמוסה בפריטי תכולה מיותרים שאינכם צריכים עוד? ירשתם או רכשתם דירת מגורים ישנה ומוזנחת העמוסה בפריטים שאינם נחוצים לכם? מתמודדים עם בן משפחה הסובל מתופעת האגרנות הכפייתית? זה הזמן להכיר מקרוב את שירותי הפינוי המקצועיים של צוות הפינוי המוביל ביותר בישראל: שי פינוי דירה.

שי פינוי דירה- מובילים את ענף הפינוי בישראל כבר למעלה מ-25 שנה

שי פינוי דירה הינו שירות מקצועי המיועד למטרות סילוק, הוצאה ופינוי של תכולה מיותרת משטח הדירה או בית העסק. השירות מוצע לכם על ידי צוותי פינוי מנוסים ומיומנים הפועלים ברוב חלקי הארץ. צוותים אלו מנוהלים על ידי שי-גולד, קבלן פינוי מוסמך ומקצועי המחזיק בוותק של למעלה מ-30 שנה בענף.

שירותי הפינוי של שי פינוי דירה מותאמים באופן פרטני לכל אחד מסוגי הפינוי האפשריים, החל מפינוי דירות ותכולה, דרך פינוי משרדים, חנויות ומפעלים ועד לפינוי דירות לאר שריפה, פינוי דירות אגרנות וכדומה.

שי פינוי דירה- כל היתרונות בצוות פינוי אחד!

הניסיון המעשי והידע המקצועי העומד לרשות צוותי הפינוי של שי פינוי דירה, מאפשרים לכל אחד ואחת ממזמיני השירות ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של יתרונות מקצועיים בדרך ליצירת סביבת מגורים נעימה ונקייה יותר. בין יתר היתרונות המקצועיים של אנשי הצוות תוכלו למצוא:

  • פינוי מקצועי המיושם בהתאם לתכנית פינוי מוסדרת הנקבעת לפי סוג והיקף התכולה המיועדת לפינוי והיבטי פינוי נוספים
  • פינוי יעיל ומהיר המתבצע באמצעות מערכות ציוד חדישות
  • פינוי יסודי הכולל גם פירוק ארונות קיר ומטבח במידת הצורך
  • מגוון רחב של שירותי ניקיון ותחזוקה עם סיום הליכי הפינוי, לרבות, חיטוי מתקני הדירה, שטיפה יסודית של שטח הדירה, סיוד קירות הדירה ועוד.
  • אנשי הצוות מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל היכולה להעיד על יושרם המקצועי
  • אנשי הצוות מחזיקים בניסיון מקצועי ובידע הנדרש לביצוע עבודות פינוי מורכבות במיוחד

בנוסף לכל אלה, צוותי הפינוי של שי פינוי דירה מבצעים התאמה מלאה בין צרכי ודרישות הלקוח לבין אופן הליך הפינוי.