7 ביטוחים שאתם חייבים לעשות לעסק שלכם

מנהלים עסק וחושבים איך תוכלו להתנהל בצורה נכונה יותר? אם כך, כדאי שחשבו עוד היום על הביטוחים השונים שעליכם לעשות. זה לא משנה במה אתם עובדים ואיזה סוג של שירות אתם נותנים כי בכל מקרה יש שבעה ביטוחים שבלעדיהם אתם פשוט מסתכנים, אז למה לעשות זאת? כשמדברים על ביטוחים לעסק מדברים על ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח למבנה ועל עוד ביטוחים אחרים כך שברור מדוע אתם מרגישים מעט מבולבלים בבחירת הביטוחים החשובים לכם. אספנו כאן עבורכם מספר ביטוחים שאתם חייבים לעשות כך שכדאי שתעיינו במאמר שלפניכם.

  1. ביטוח אחריות מקצועית: נקודת המוצא בביטוח הזה היא ההנחה שכולנו עלולים לטעות, אפילו אם אנחנו אנשי מקצוע מובילים. לכן חשוב לעשות ביטוח אחריות מקצועית כי הוא מכסה מקרים שבהם תובעים אותנו כתוצאה מרשלנות אישית שלנו או של צוות העובדים.
  2. ביטוח חבות מעבידים: בכל מקרה של תאונה של עובד הוא יוכל לתבוע את המעביד ולדרוש פיצויים וביטוח זה מכסה את התשלומים המגעים לעובדים במקרים כאלה.
  3. ביטוח כיסוי נזקי רכוש: מה עושים אם מישהו פרץ לעסק? גנב ממנו? הרס אותו או לקח את כל מה שיש בו? רק ביטוח מסוג כזה ידאג לכך שלא תאבדו את כל מה שעבדתם עליו בשנים האחרונות ולכן כדאי לעשות אותו.
  4. ביטוח כיסוי תביעות: רק אם יהיה לכם ביטוח מסוג כזה תוכלו לדעת שגם אם תובעים אתכם יהיה לכם איך להתמודד עם התביעה ואיך לממן כל פיצוי שאולי יהיה עליכם לשלם.
  5. ביטוח צד ג' נזקים גופניים: כל מי שיש לו עסק אחראי, בין היתר, על האנשים שנכנסים אליו. במידה ולקוח שלכם או אדם שייכנס לעסק ויפגע הוא יוכל לתבוע אתכם ולכן חשוב שיהיה לכם ביטוח.
  6. ביטוח מבנה: אם העסק נמצא במבנה פיזי מסיום כדאי לבטח אותו לכל צרה שלא תבוא.
  7. ביטוח אובדן רווחים: נזק שיגרם למבנה שבו נמצא העסק שלכם יוביל בהכרח גם לאובדן הרווחים בעסק לפחות בתקופה מסוימת. לכן כדאי לעשות ביטוח אובדן רווחים שכן זה יסייע לכם להתמודד עם הצרה.

במידה והעסק שלכם עוסק בתחום הנדל"ן כדאי לדעת שאז הרי שאתם חשופים לסיכונים הקשורים יותר למבנים. משמע שבמקרה כזה חובה לעשות גם את כל הביטוחים הללו כי אחרת אתם עלולים לאבד ברגע את מה שבניתם לאורך השנים.

איפה כדאי לעשות ביטוח עסק?

זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות את כל סוגי הביטוחים לעסק או שאתם חושבים לעשות רק ביטוח אחריות מקצועית כי בכל מקרה כדאי יהיה לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. לכל חברה יש דברים קצת אחרים להציע לכם ולכן חשוב להשוות, לברר ולראות איפה תקבלו את המקסימום תמורת המחיר הכי נמוך שאפשר.