סטארטאפים? היכן הכי כדאי להשכיר משרדים

אם יש לכם סטארטאפ והגעתם לשלב שבו אתם כבר מחפשים משרד להשכרה, רצוי שתדעו היכן כדאי לשכור את המשרד. המיקום של המשרד קריטי גם לנוחות שלכם ושל העובדים שלכם, אבל הוא גם חייב להיות מכוונן ונכון להמשך ההתקדמות של החברה שלכם ושל יצירת קשרים עתידיים. אז היכן הכי כדאי להשכיר משרדים להקמת סטאראטאפ? התשובות בהמשך.

משרד ליד מוסדות השכלה רלוונטיים – כאשר אתם מחפשים משרדים להשכרה קחו בחשבון מיקומים כמו חיפה, תל אביב ועוד. בעלי סטארטפים, לעיתים בוחרים בעיר חיפה והקמת משרד ליד הטכניון. בחירה כזאת היא חכמה משום שהרבה מוחות מבריקים יוצאים מהטכניון והרבה הייטקיסטים לומדים בחיפה. עם זאת ישנם גם אוניברסיטת תל אביב, ולכן גם השכרת משרד בפתח תקווה או בתל אביב באים בהחלט בחשבון.

השכרת משרד היכן שישנם משרדים דומים – עוד אופציה היא לשכור משרד היכן שישנם משרדי הייטק רבים. כאשר אתם שוכרים משרד קרוב לחברות ענק כמו למשל: אינטל, אמדוקס, פילפס ועוד, אתם יכולים גם ליצור קשרים עסקיים וגם לגייס עובדים. בנוסף, חשוב לשכור משרד ליד החברות הגדולות וזאת על מנת להיות בעניינים.

תחבורה ציבורית – חשוב לשכור משרדים היכן שיש גישה למשרד ותחבורה ציבורית. כאשר אתם שוכרים משרדים במקומות מרכזיים אתם הופכים את עצמכם ליותר נגישים. בכך אתם לא רחוקים מידי ואתם יכולים להיות יותר אטרקטיביים עבור מועמדים פוטנציאליים למשרות שאתם מציעים. הקרבה שלכם גם מאפשרת לכם להציע בתחילת הדרך תנאי עבודה שאינם כוללים אחזקת רכב ונסיעות גבוהות, ובכך אתם מקלים גם על עצמכם וגם על העובדים. אזורים כאלה הם אזורי תל אביב, פתח תקווה, הרצליה, ואפילו קיבוצים ומושבים באזור.

בניינים מטופחים – מלבד הגיאוגרפיה חשוב לשים לב לבניין בו אתם משכירים בו את המשרד. שימו לב שהבניין שבו את שוכרים את המשרד הינו מטופח ונעים. חשוב לבדוק שיש בבניין שירותי שמירה ואבטחה, כי יש בו שירותי ניקיון, מעלית, וחניון. אלה דברים שגם אתם זקוקים להם וגם העובדים שמים אליהם לב: הרי אף אחד לא רוצה לעבוד בחורבה.

אז כיצד מוצאים את המקום הנכון?

אם אתם מחפשים אחר מקום נכון לחברה שלכם אתם תמיד יכולים להעזר בחברת נדל"ן שתתאים עבורכם את המיקום המתאים ואת הבניין המושלם לחברת הסטארטאפ שלכם. כיום ישנן חברות נדל"ן המתמחות במציאת משרדים לחברות הייטק וסטארטאפ תוך מיקוד המשרד המושלם עבור החברה.