גיא גלבויז מדבר על השפעות הנדל"ן מאז ממשל טראמפ

האמת היא שהעולם חוויה שינוי שלא יכולנו אפילו לחלום עליו כאשר טארמפ נבחר לנשיאות. מיליוני אמריקאים עצרו את נשמתם ולא האמינו שבזה הם בחרו. עם זאת, גיא גלבויז עוצר ומזכיר: יש גם יתרונות. לכן, אם גם אתם חושבים להיכנס לתחום הנדל"ן, רוצים לנצל את ההזדמנויות העסקיות או לנסות למנף את הכסף שלכם, כדאי שלפני הכול תלמדו את המפה. מה בעצם קורה בעולם מאז שטארמפ זכה בנשיאות? לאן הוא ייקח את זה ומה זה אומר מבחינתנו, הישראלים שמחפשים את המקום המושלם להשקיע? מגיא גלבויז תוכלו ללמוד לא מעט כי יש לו חשיבה אחרת, שונה וכזאת שמעיזה לצאת מהקופסה.

גיא גלבויז מדבר על החסרונות  של השפעת טארמפ על מבחינת השעות

אתם חושבים להשקיע ועד היום ארצות הברית הייתה היעד? אם כך, גיא גלבויז מייעץ לכם תחילה לעצור ולבדוק את המצב כפי שהוא. החסרונות העיקריים שגיא גלבויז מדבר עליהם בהקשר הזה ברורים:

  • סדרי העדיפויות של הנשיא טראמפ במובן של תנאי הגירת המוסלמים.
  • התנהלות לא מכובדת של הנשיא שעלולה להשפיע על האמון שהציבור ייתן בו.
  • אי וודאות במובנים שונים

 

לכן ברור מדוע על פי גיא גלבויז צפויים לנו לא מעט שינויים בשווקים בזמן הקרוב וחשוב ביותר להיות ערים לכך.

לנצל את ההזדמנות הנכונה

עם זאת ולמרות כל החסרונות הצפויים כתוצאה מההתנהלות של טראמפ, מגיא גלבויז אנחנו יכולים ללמוד דבר אחר חשוב: עלינו להישאר ערניים. רק כך נוכל לנצל בצורה הטובה ביותר את ההזדמנויות השונות שקורות לנו ולכן חשוב להישאר עם היד על הדופק. זה לא משנה אם מדובר על תחום הנדל"ן או על השקעות אחרות שיכולות לעניין אותנו כי בכל מקרה בכל מקום שיש חסרונות יש גם יתרונות רבים. לכן המטרה שלנו צריכה להיות לנסות לאתר את מה שחיובי ואת מה ששלילי, להבדיל ביניהם ורק כך לבחור את מה שהכי נכון לנו. אתם תראו שגם בתקופת הנשיאות הזאת בארצות הברית תהיינה לא מעט הזדמנויות כלכליות טובות, אז למה שתפספסו אותן?