ביטוח תאונות אישיות

לפני שאתם ניגשים ועושים ביטוח תאונות אישיות או ביטוח בריאות פרטי, חשוב לדבר על היתרונות שהוא יכול לספק לכם ולמי שאתם אוהבים באמת. על חוק ביטוח בריאות ממלכתי שמעתם? אילו יתרונות יש בהכרתו? למי הוא בעצם עוזר? אם יש לכם שאלות על ביטוח תאונות אישיות ואיך הוא יכול לתרום לכם או ליקיריכם, כאן זה הזמן והמקום לדבר על כך. להלן קובץ תשובות לשאלות חשובות ביותר בנושא. העיקר הבריאות.

מהו חוק ביטוח בריאות?

חוק ביטוח בריאות ממלכתי מאפשר לכל האנשים במדינת ישראל ליהנות למעשה משירותי בריאות ללא שום הגבלה. למה הכוונה? לרוב מדברים כאן על שירותי רפואה ראשונה, רופא משפחה, קופת חולים ועוד מגוון של שירותים כאלה ואחרים.

דברים שחשוב לדעת?

הסטטיסטיקה אומרת כי בכל שנה מעל 200.000 איש נפגעים במסגרת תאונות אישיות והן שונות ומשתנות. הכוונה כאן לתאונות דרכים, תאונות עבודה קשות, תאונות בבית כמו כוויות, נפילות, שברים והרשימה גדולה לבלתי היכר.

אז למה חשוב שיהיה לכם ביטוח תאונות אישיות?

  • קודם כל כי ביטוח תאונות אישיות מספק לכם הגנה במשך כל ימות השנה בכל מקום בעולם וגם בארץ.
  • זה גם בגלל שתאונות מתרחשות בכל זמן נתון ואתם חייבים כיסוי או הגנה מפני מצבים כאלו. זה קורה או חלילה יכול להתרחש בעבודה, בנסיעה, בבית, בשיעור ספורט או בכל מקום מפתיע אחר. כאן יש לכם את האחריות לשים לזה סוף או לגונן על עצמכם באמצעות ביטוח תאונות אישיות מספק הגנה.
  • הסיבה הכי חשובה היא ההתרחשות של אחרי. אם אתם או יקיריכם נפגעתם לא תוכלו להתנהל כתמול שלשום ודווקא את זה מכסה הביטוח שעליו אנחנו מדברים כאן.

אילו כיסויים יש במסגרת תאונות אישיות?

אם עשיתם תאונה, אתם תזדקקו לסיוע כלכלי, כי לא תוכלו לעבוד כמו בעבר או לפחות בתקופה מסוימת תהיו מושבתים. עד שתצליחו להשיב את עצמכם או את יקיריכם לשגרה יידרש מכם להשיג כיסוי נדרש שלצערכם ולצערה של מדינת ישראל- הביטוח הממלכתי המוכר והידוע רחוק מלכסות. זה לא שאנחנו באים ואומרים לכם את זה כדי להרתיע או להפחיד- להיפך, אלו הן העובדות ומכאן יהיה עליכם להתמודד עם הדברים קצת אחרת.

בקרו באתר הבית שלנו והקדימו תרופה למכה- אתם חייבים לגונן על מי שאתם אוהבים באמצעות הענקת שקט נפשי על כל המשתמע מכך – קוראים לזה ביטוח תאונות אישיות.