קרוז לקריביים: שבוע של תענוג צרוף

האיים הקריביים, היעד המבוקש בעולם, עם שם שמתגלגל מהלשון למעין דגדוג של פינוק וחלומות בכל הגוף. שלבו את האיים היפיפיים עם הדרך האלגנטית ביותר לנוע בעולם – ספינות שקטות ויפות, והנה לכם, השילוב המושלם – קרוז לקריביים.

עם ההתעוררות של הקהל הישראלי והעלייה במודעות לטרנד העולמי הוותיק, חבילות קרוזים לאיים הקריביים החלו להיבנות ולהיתפר בדיוק לדרישות של קהל התיירים, המחירים נגישים, זמינים ומפנקים, בהתאם לדרישה של הקהל הישראלי.

אם אתם מחפשים קרוז מפנק – הקריביים זה היעד, ללא צל של ספק, והמקומות שאתם הולכים לראות ולהכיר ישאירו לכם טעם של עוד, ועוד, ועוד…

לקרוז לקריביים יוצאים ממיאמי

אפשר לצאת לקרוז לקריביים מכל מיני יעדים, אבל בשביל להשיג את המחירים הנכונים ואת השירות הנכון, יוצאים מנמל הבית של החברות הגדולות ביותר בעולם, מיאמי פלורידה. ההפלגה, דרך הים הפתוח, מובילה את הנוסעים בקרוז ישירות לרואטן (Roatán) הגדול מבין איי המפרץ של הונדורס, ובירת האיים האזוריים.

משם ממשיכים דרך כמה איים קטנים, וצפים הלאה לאחת המדינות המפנקות במרכז אמריקה, הלו היא בליז (Belize), שהייתה מושבה בריטית, ולא קולוניה ספרדית, כך שזו המדינה היחידה במרכז אמריקה בה השפה המדוברת היא אנגלית ולא ספרדית.

היא קטנה, אטרקטיבית, ונחשבת ליעד נחשק ליודעי דבר, אוהבי החיים הטובים, בטח ובטח של אוהבי הקרוזים והמסעות הימיים, שמגלים אותה מחדש עם כל עגינה של יאכטה או ספינת שייט תענוגות כמו זו שתביא אתכם לחופים היפים.

מגלים את מקסיקו

אחד מהחלומות הגדולים של כל יורד ים הוא לנדוד דרומה דרך הימים המכסיקנים, ואם כבר מקסיקו, אז קוזומל. הקרוז לקריביים עובר ביעד זה – אי שיושב מול פלאיה דל כרמן ומציע אטרקציות תיירותיות רבות, ספורט ימי, צלילה, גלישה, דולפינריום, מסעדות ועוד אטרקציות שיעסיקו אתכם שעות על גבי שעות, בתוך נוף שלא רוצים לעזוב.

קוסטה מאיה, עוד יעד תיירותי נחשק במקסיקו, יהיה גם כן חלק מנקודות העגינה והביקור של הקרוז הקריבי שלכם, יעד שהתאים את עצמו בעשור האחרון לקבלה של ספינות קרוזים ותענוגות, מה שאומר שיש הרבה מה למצוא לאורך החוף, ולא תשתעממו לרגע אחד.