מה חשוב שיהיה בסביבת העבודה שלנו?

כמנהלים אנחנו רוצים שסביבת העבודה שלנו תהיה נעימה עד כמה שאפשר, ולכן חשוב שכאשר אנחנו מעצבים ומאבזרים את המשרד שלנו, נכניס בו את כלל האלמנטים שיהפכו את סביבת העבודה למקום פורה וטוב. אז מה חשוב שנהייה בסביבת העבודה שלנו?

עמדות עבודה חדשות – כאשר אתם מקימים משרד, חשוב שבמשרד שלכם יהיו עמדות עבודה חדשות. יש לשים לב שהעמדות יכילו מחשבים תקינים, כסאות נוחים, כלי כתיבה, וכל מה שצריך על מנת שהעובדים שלכם ירגשו בנוח ויוכלו לתפקד בצורה מתאימה לעבודתם.

שירותים ומטבחון – עוד יש לדאוג לשירותים ומטבחון לעובדים. מכיוון שבמדינת ישראל עובדים מבלים שעות רבות במשרד. חשוב לוודא כי שלעובדים ישנם שירותים ומטבחון מסודרים. שימו לב כי אתם דואגים שהשירותים והמטבחון הינם מסודרים ונקיים וכי  במטבחון ישנם מקרר, מיקרוגל לחימום אוכל, טסטר אובן, וכלים לשתייה ואכילה. בשירותים וודאו כי הכלים הסניטריים נקיים, וכי תמיד ישנו נייר טואלט וניירות לניגוב הידיים.

שמירה על טמפרטורות נעימות במשרד – בנוסף יש לשמור על טמפרטורות נעימות במשרד בחודשי הקיץ והחורף. יש לדאוג למיזוג אוויר טוב ולמזגנים שקטים שיכולים לווסת את הטמפרטורה במשרד כך שתתאים לכולם. כאשר אתם בוחרים את המזגנים למשרד, חשוב לשים דגש על מזגנים שקטים שלא יפריעו לסביבת העבודה שלכם.

שמירה על חוקי העבודה – משרד טוב שמתפקד הוא משרד שעובד לפי החוקים. שמרו על שעות עבודה חוקיות, על יציאה להפסקות כמו הפסקת עשר, הפסקת צהריים, והפסקת בשעות הערב במידה ואתם עובדים בשעות נוספות. שמרו על חוק הטרדה מינית ותלו את החוק במקום ברור. בנוסף את הפסקת הצהריים קיימו בחדר האוכל ונסו להימנע מאכילה ליד עמדות הישיבה.

על מנת לשמור על סביבת עבודה נעימה ובריאה חשוב לקיים ישיבות כל חודש, לדאוג לגבש את הצוות, לערוך הרמות כוסית בימי חג וימים מיוחדים, ולנסות להכיר את הצוות שלכם עד כמה שניתן.

אם תדאגו לסביבת עבודה נעימה, העובדים שלכם ישמחו לעבוד במשרד ויהיו לויאליים אליכם ויישארו זמן רב עובדים שלכם.